وبسایت آموزشی ققنوس

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با مدرک فنی و بین المللی

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با مدرک فنی و بین المللی

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با مدرک فنی و بین المللی

اکثر افرادی که در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل ثبت نام می‌کنند قصد دریافت مدارک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل و سایر مدارک بین المللی را دارند. بدون شک با داشتن این مدرک شرایط استخدام و اشتغال آنها ایده‌آل‌تر خواهد بود. ما در این مطلب یکی از معتبرترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را برایتان معرفی کرده و خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بعد از گذراندن دوره آموزش تخصصی تعمیرات موبایل برای دریافت مدرک اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

 

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با مدرک فنی و بین المللی

آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای

برای آموزش تعمیرات موبایل و یادگیری صفر تا صد مباحث تعمیر سخت افزار و نرم افزار موبایل، ثبت نام در دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات گوشی ضرورت دارد. بهتر است در اسرع وقت برای ثبت نام در آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای اقدام کنید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

نحوه دریافت مدرک فنی و بین المللی با شرکت در دوره تخصصی

لازم به ذکر است که بعد از پشت سر گذاشتن آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل کلیه کارآموزان دوره می‌توانند برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای اقدام کنند. به این منظور باید گام‌های زیر را به صورت دقیق اجرایی کنید.

 گام اول: ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

اولین شرط برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل، شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل است. شما عزیزان می‌توانید در این دوره ثبت نام کرده و ضمن دریافت مدرک فنی و حرفه ای از سایر مزایای این دوره آموزشی نیز بهره‌مند شوید.

 

ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

 گام دوم: شرکت در کلاس‌های دوره آموزشی تعمیرات موبایل

این تصور که با ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل موفق به دریافت مدرک خواهید شد را کنار بگذارید. برای دریافت این مدرک باید مباحث تخصصی را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. بدون شک صرفاً با حضور در کلاس و جلسات عملی به این توانایی دست خواهید یافت. در نتیجه حتماً در کلیه جلسات آموزشی دوره تعمیر گوشی شرکت کنید.

 گام سوم: اجرای مباحث آموزش دیده به صورت عملی

بهتر است هرآنچه که طی دوره آموزش می‌بینید به صورت عملی اجرا کرده و به اندازه کافی تمرین کنید. فراموش نکنید که برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل، مباحث تئوری و عملی به یک اندازه حائز اهمیت بوده و باید به سطح مطلوبی از هر دو توانایی برسید.

 گام چهارم: شرکت در آزمون تئوری فنی و حرفه ای

بعد از اتمام دوره باید برای آزمون تئوری فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل ثبت نام کنید. به این طریق می‌توانید از طریق وب‌سایت سازمان فنی و حرفه ای اقدام کرده و سپس در آزمون شرکت کنید. این آزمون در قالب پرسش‌های چهار گزینه بوده و شخص موظف است که حتماً نمره‌ای بالای ۵۰ کسب کند. بدین طریق مجوز حضور در آزمون عملی را خواهد داشت.

 گام پنجم: شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای

بعد از قبولی در آزمون تئوری باید برای ثبت نام در آزمون عملی اقدام کرده و در این آزمون نیز حداقل نمره ۷۰ را به دست آورید. کلیه افرادی که این مراحل و گام‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل خواهند شد.

حتماً برایتان جای سؤال است که چگونه مدرک بین المللی تعمیرات تخصصی موبایل دریافت کنیم؟ در پاسخ این پرسش باید بگوییم که بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای می‌توانید از طریق آموزشگاه های معتبر برای دریافت مدرک بین المللی و مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم کشور اقدام کنید. این مدارک علاوه بر ایران در سایر کشورهای دیگری که عضو سازمان جهانی کار هستند، دارای اعتبار بوده و قابلیت ترجمه شدن دارند.

بررسی مزایای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

اگر شما نیز برای آموزش تخصصی و دریافت مدرک فنی و بین المللی یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کرده‌اید، لازم و ضروری است که بدانید از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

 

بررسی مزایای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

 دوره فشرده تعمیرات تخصصی موبایل با ضمانت یادگیری

جالب است بدانید که مهم‌ترین ویژگی و مزیت این دوره آموزشی مدت زمان آموزش تعمیرات موبایل است. آموزش در ۲ هفته و ۷۲ ساعت انجام شده و شما عزیزان با ثبت نام در این دوره ضمن اینکه در هزینه آموزش تعمیرات موبایل صرفه جویی کرده‌اید، در وقت و زمان خود نیز اتلاف وقتی نخواهید داشت. لازم به ذکر است که فشردگی دوره به معنای محدود بودن سرفصل‌های دوره آموزشی نبوده و صرفاً جهت رضایت و رفاه کارآموزان به این صورت برنامه ریزی شده است.

 بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره تعمیر گوشی

به مدت یک سال بعد از اتمام دوره آموزشی اموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل کارآموزان قادر به استفاده از خدمات پشتیبانی دوره بوده و اگر دچار چالش و مشکلی در زمینه تعمیر موبایل شوند، به راحتی می‌توانند در این راستا از اساتید راهنمایی و مشورت بگیرند.

 حضور در کلاس برترین اساتید کشوری

کلیه اساتیدی که در این دوره ها تدریس می‌کنند سابقه درخشانی در زمینه تدریس و تعمیرات گوشی‌‌های موبایل امروزی داشته و صفر تا صد تجربیات خود را به کارآموزان دوره آموزش می‌دهند.

 برگزاری کلاس‌های عملی محور در کارگاه‌های مجهز

جلسات آموزشی دوره تعمیر موبایل در کارگاه‌های مجهز به ابزار آلات و تجهیزات مورد نیاز در تعمیر گوشی‌های هوشمند برگزار شده و کارآموزان نیازمند تأمین این قبیل از ابزار آلات نخواهند بود. شما می‌توانید طی دوره از امکانات ویژه کارگاه‌های مجهز بهره‌مند شوید.

 بهره‌مندی از شرایط اقامت رایگان در رشت

از آنجایی که دوره تعمیرات موبایل در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌شود، برای اقامت کارآموزان خوابگاه رایگان مجهز در نظر گرفته شده است. در واقع لازم نیست کارآموزان دوره هزینه مضاعفی بابت اقامت در این استان پرداخت کنند.

 جامع‌ترین سرفصل های آموزش تعمیرات موبایل

کافی است قبل از اقدام برای ثبت نام در این دوره آموزشی سرفصل‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. بدون شک متوجه این مسئله خواهید شد که دوره مذکور برای افراد با هر سطح و توانایی کاربردی و مفید است. شما عزیزان با شرکت در این دوره هرآنچه که برای تکنسین تعمیرات موبایل شدن، باید بدانید آموزش خواهید دید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان دربارۀ آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با امکان مدرک فنی و بین المللی صحبت کردیم. حال می‌دانید که به چه طریقی برای دریافت این مدارک معتبر اقدام نمایید. شما عزیزان با ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید.

 

سایت شرط بندی بت اسپات