وبسایت آموزشی ققنوس

دانلود بهترین بازی اکشن و تفنگی برای اندروید

۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید دیتا دار و سبک بدون دیتا

۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید دیتا دار و سبک بدون دیتا

انجام بازی های تیراندازی و اکشن در صفحه لمسی موبایل نسبت به سایر بازی ها کمی دشوار تر است، اما با این حال طرفداران زیادی دارد و با هیجان و فعالیت زیاد، حتما شما را سرگرم خواهند کردند. امروز در انزل وب ۱۵ تا از بهترین بازی های سبک اکشن و تفنگی گرافیک بالا برای اندروید را معرفی می کنیم که امیدواریم از آن ها لذت ببرید.

دانلود بهترین بازی اکشن و تفنگی برای اندروید

دانلود بهترین بازی تفنگی اکشن گرافیک بالا برای اندروید

Best Android Shooting and Action Games

بازی تیر اندازی و اکشن چه اول شخص یا سوم شخص باشد، باید کار هایی زیادی مثل حرکت کردن، شلیک و.. را در یک صفحه لمسی کوچک انجام دهید! اما با این حال نمی توان از تجربه لذت بخش آن ها گذشت، پس حتما نزدیک ترین بازی به سلیقه خود را دانلود و تست کنید. در ضمن توجه داشته باشید که هنگامی که شما یک بازی تفنگی را روی صفحه لمسی بازی می کنید، با منحنی یادگیری رو به رو خواهید شد، ممکن است در ابتدا کمی بازی کردن برایتان دشوار باشد ولی به مرور به آن عادت خواهید کرد.

فراموش نکنید که برای دانلود نسخه کامل بازی های معرفی شده، می توانید از سایت ها و یا اپ استور های ایرانی اقدام به دانلود آن ها کنید.

بازی اکشن و تفگی Critical Ops

بازی اکشن Critical Ops

بازی Critical Ops برای اندروید، در حال حاظر یکی از محبوب ترین و بهترین بازی تفنگی اندروید می باشد. این بازی ویژگی های زیادی مثل گرافیک مناسب و معقول، حالت چند نفره آنلاین، سلاح های مختلف و سفارشی سازی رنگ اسلحه و.. را دارد. ممکن است کمی طول بکشد به این بازی مسلط شوید که عادی است. در ضمن این برنامه در حالت آزمایشی است و به مرور زمان پیشرفت های بیشتری را شامل می شود.

بازی تفنگی Dead Effect 2 برای اندروید

بازی تفنگی Dead Effect 2 برای اندروید

بازی Dead Effect 2 یک گیم تیراندازی علمی تخیلی و بازی اکشن تفنگی اندروید است. این بازی جانشینی برای Dead Effect می باشد که جزو اولین بازی های اکشن در تلفن همراه بود. گرافیک فوق العاده بازی، انواع اسلحه با قابلیت ارتقا، ۲۰ ساعت گیم پلی تک نفره و توسعه شخصیت، از ویژگی های این بازی می باشد. این بازی حتی نیاز کسانی که به چیزی بیش از یک بازی تفنگی نیاز دارند را مرتفع می سازد. همچنینی پشتیبانی از Nvidia Shield نیز انجام می شود.

بازی اکشن Deer Hunter Classic اندروید

بازی اکشن Deer Hunter Classic اندروید

همانطور که از نام بازی پیداست، زمینه فعالیت Deer Hunter Classic در شکار حیوانات مختلف است. شما می توانید با تیراندازی بیش از ۱۰۰ گونه مختلف از حیوانات را که برای شکار در این برنامه طراحی شده اند را شکار کنید. چالش های مشترک جهانی نیز در این بازی برای رقابت کاربران گنجانده شده است. درست است که بازی کلاسیک است اما به هر حال سرگرم کننده است.

دانلود بازی تفنگی Hitman: Sniper

دانلود بازی تفنگی Hitman: Sniper

اگر صبر و حوصله فراوان دارید، بازی Hitman: Sniper را به عنوان بهترین بازی تفنگی اندروید حتما امتحان کنید. یک بازی تیر اندازی از Square Enix که به شما هدف از بین بردن اهداف بدون به صدا در آمدن زنگ خطر است. روش های مختلفی برای انجام هر ماموریت وجود دارد و علاوه بر آن ۱۵۰ ماموریت هم در بازی گنجانده شده اند. تفنگ تک تیر انداز بازشدنی و تخم مرغ های شانسی نیز در بازی وجود دارند. این بازی در گوگل پلی به قیمت ۰٫۹۹ دلار به فروش می رسد ولی باز هم یکی از بهترین بازی های اکشن تفنگی است.

Into the Dead 2 ، بازی اکشن HD برای اندروید

بازی اکشن Into the Dead 2 برای اندروید

اگر به دنبال دانلود بازی اکشن برای اندروید دیتا دار هستید، بازی هیبرید اکشن Into the Dead 2 را دانلود کنید! بازی ای سبک دونده بی نهایت که از دست زامبی و.. فرار می کنید. هدف شما فرار برای همیشه برای بقا است و گزینه هایی همچون گرافیک مناسب، انواع سلاح ها، همراهی سگ، برج های دفاع و.. در ساختن بازی بهتر تلاش می کنند. با نصب بازی ممکن است حس کمی متفاوت تر از فضای تیر اندازی داشته باشید با این حال جالب است.

دانلود Island Delta برای اندروید

دانلود Island Delta برای اندروید

بازی Island Delta به صورت سوم شخص و در سبک تیر اندازی و ماجراجویی است. این بازی همچنین حاوی عناصر پازلی است که کم کم با تکمیل آن سطح شما افزایش پیدا می کند. با گشتن در نقشه و کشتن آدم های و حل پازل ها بازی را تکمیل کنید. بازی با خط داستانی کوتاه و ۳۰ سطح در مجموع ارائه می شود. مناطق پنهان، پاداش های مختلف، گرافیک خوب و.. از ویژگی های این بازی است که در اپ استور گوگل با قیمت ۲٫۹۹ دلار عرضه می شود که ارزش بررسی را دارد.

بازی های استدیو MADFINGER در سبک اکشن

بازی های استدیو MADFINGER در سبک اکشن

یکی از بهترین بازی ساز های این سبک MADFINGER است. آن ها در مجموعه ای جالب از بازی های مختلف از جمله Shadowgun series, Unkilled, Dead Trigger 1 and 2 و.. ساخته اند. بازی های Unkilled و Dead Trigger در سبک تیر اندازی و زامبی هستند که با کشتن زامبی ها سلاح های مختلفی را می گیرید. بازی Shadowgun نیز یک بازی تیر اندازی کلاسیک با مبارزات انتخابی، چندنفره آنلاین و.. است که می توانید آن ها را امتحان کنید.

بازی Meganoid (2017) اندروید

بازی Meganoid (2017) اندروید

Meganoid یک بازی اکشن برای اندروید بدون دیتا با پلتفرم تیراندازی است. این بازی سطوحی تصادفی را ارائه می دهد تا در هر بار بازی کردن، تجربه ای متفاوت داشته باشید. این بازی با ویژگی های خود متفاوت تر از سایر بازی های این سبک است که با قیمت ۳٫۹۹ دلار در گوگل استور ارائه می شود.

دانلود بازی تفنگی Modern Combat 5 برای اندروید با گرافیک بالا

دانلود بازی Modern Combat 5 برای اندروید

یکی از نام آشنا ترین و محبوب ترین بازی های این لیست که جزو بهترین بازی های اندروید می باشد، بازی Modern Combat 5: Blackout است. این بازی توسط Gameloft طراحی شده که گرافیک مناسب، دنباله ای بزرگ و.. را دارد. مبارزات انتخابی و یا حالت چند نفره نیز وجود دارد. شش کلاس مختلف با مزایا و معایب مختلف نیز وجود دارند.

بازی اکشن Morphite

بازی اکشن Morphite

بازی Morphite یکی از جدیدترین بازی های این سبک است که یکی از بهترین بازی های ۲۰۱۷ و بهترین بازی جنگی اندروید هم محسوب می شود. گرافیک مناسب بازی، اکتشافات گسترده و ماموریت های مختلف این بازی را شبیه نسخه موبایلی No Man’s Sky کرده است. سیارات به طور تصادفی ساخته می شوند و هیچ دو جهان یکسانی وجود نخوهند داشت. نسخه رایگان بازی تا اجرای ماموریت های دو داستان و کاوش نامحدود را اجازه می دهد. نسخه کامل بازی ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد.

بازی تفنگی NOVA Legacy

بازی تفنگی NOVA Legacy

بازی NOVA Legacy یکی از موفق ترین بازی های مدرن علمی تخیلی است. بازی گرافیک خوبی دارد و حالت تک نفره و آنلاین نیز دارد. رویداد هایی نیز برای گسترش بازی وجود دارند. با توجه به برخی قسمت های خسته کننده بازی، قسمت های جالب و دوست داشتنی نیز در بازی وجود دارند.

بازی تیر اندازی ساده PewPew 2

بازی تیر اندازی ساده PewPew 2

در بازی PewPew 2 شما با پرواز یک سفینه فضایی کوچک با منفجر کردن پیشروی می کنید. سه سطح دشواری و یک حالت مبارزه انتخابی در بازی وجود دارد. گرافیک بازی نیز بسیار ساده بوده که برای استفاده تفننی و سرگرمی مناسب است.

دانلود بازی Sky Force Reloaded برای اندروید

دانلود بازی Sky Force Reloaded برای اندروید

در بازی Sky Force Reloaded نیز شما به عنوان یک هدایت کننده، افراد بد داستان را از سر راه خود حذف کنید. این بازی سطوح مختلف زره، ارتقا سلاح ها و.. را ارئه می دهد و کارت هایی برای افزایش شانس نیز دارد. با این بازی هم می توانید به راحتی برای مدتی سرگرم شوید.

بازی اکشن The Sun: Origin

بازی اکشن The Sun: Origin

بازی The Sun: Origin نیز در سال ۲۰۱۷ انتشار یافت که بازی در آینده را روایت می دارد که همه چیز نابود شده است. گرافیک بازی هم بد نبوده و حتی می توانید از گیم کنترل نیز برای این بازی استفاده کنید.

بازی تفنگی اندروید: Xenowerk

بازی تفنگی اندروید: Xenowerk

بازی Xenowerk جزو محبوب ترین بازی های نیست! با این حال دید سوم شخص، سلاح های قابل ارتقا، ۷۰ سطح مختلف، قدرت های ویژه و پشتیبانی از ۱۰ زبان دنیا جزو ویژگی های این بازی هستند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید را معرفی کردیم. شما می توانید محبوب ترین بازی خود در این سبک را به همراه سایر نظرات و پیشنهادات در دیدگاه این پست با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سایت شرط بندی بت اسپات