وبسایت آموزشی ققنوس

بهترین کتونی در ایران

بهترین کتونی در ایران

بهترین کتونی در ایران

کتونی یکی از مهم ترین آیتم ها در استایل افراد محسوب می شود، برند و کیفیت کتونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از آن جایی که پا قلب دوم انسان ها است و اغلب فعالیت های خارج از منزل مان توسط پا انجام می شود، ضروری است که از کتونی های خوب استفاده کنیم تا نه تنها پاهای مان آسیب نبینند بلکه استایل جذاب و خاص خودمان را هم داشته باشیم، در این مقاله با عنوان بهترین کتونی در ایران، به معرفی تعدادی از پرطرفدار ترین کتونی هایی که در ایران استفاده می شوند می پردازیم.

بهترین کتونی در ایران

بهترین کتونی های موجود در ایران

کانورس چاک تیلور آل استار

کانورس آل استار یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین و همچنین بهترین کتونی ها در ایران و جهان است که مناسب استفاده روزمره برای آقایان و خانم ها می باشد، این کفش اسپرت ساخت ویتنام طرفداران بسیاری دارد، دارای قابلیت گردش هوا و زیره CX نیز می باشد.

آدیداس نوا کلود فوم

کتونی آدیداس نوا کلود فوم در ۸ رنگ تولید شده و یکی از پر طرفدارترین کتونی های برند آدیداس است، این کتونی مناسب استفاده روزمره بوده و همین طور امکان استفاده از آن برای پیاده روی و دویدن در سالن ها، باشگاه و… وجود دارد، کتونی آدیداس نوا کلود فوم جنس عالی و کیفیت بالایی داشته و رویه آن از جنس پارچه مش و الیاف مصنوعی است.

زیره میانی کتونی آدیداس نوا کلود فوم، فوم بونس و زیره خارجی آن پلی یورتان بوده و قابل استفاده برای بانوان و آقایان می باشد، این کتونی دارای قابلیت گردش هوا می باشد و یکی از بهترین کتونی های در ایران معرفی می شود.

بهترین کتونی در ایران

نایک ایر جردن ۱ بدون ساق

کتونی نایک ایر جردن ۱ بدون ساق در ۴ طرح و رنگ مختلف تولید شده و مناسب آقایان است، امکان استفاده از این کتونی برای استفاده روزمره وجود دارد، ضمن اینکه کاملاً اسپرت است و می توانید برای سالن بسکتبال از آن استفاده کنید.

رویه این مدل از کتونی های نایک ایر جردن از چرم مصنوعی و پارچه نبوک، زیره میانی آن تکنولوژی ایر (Air) و EVA و زیره خارجی آن لاستیک رابر ساخته شده است، این کتونی دارای قابلیت گردش هوا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نیوبالانس ۹۹۰ ورژن ۴ مشکی

کتونی نیوبالانس ۹۹۰ ورژن ۴ از دیگر بهترین کتونی ها مطرح می شود که مناسب پیاده روی و استفاده روزانه و همین طور باشگاه و دو است، این کتونی ساخت کشور ویتنام بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است، زیره این مدل از کتونی نیوبالانس ۹۹۰ ورژن ۴Abzorb است.

این مدل از کتونی نیوبالانس مناسب آقایان بوده و کاملاً اسپرت و جذاب است.

ریباک کیدز دیورابل ایکس تی ترینر

ریباک از بهترین برندهای کتونی در ایران و جهان است، این مدل از کتونی ریباک علاوه بر استفاده روزمره مناسب پیاده روی، باشگاه و دویدن بوده و ساخت کشور ویتنام می باشد، مدل ریباک کیدز دیورابل ایکس تی ترینر دارای قابلیت گردش هوا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

آی رانر

آی رانر نیز یکی دیگر از بهترین کتونی ها در ایران است که علاوه بر استفاده روزمره مناسب پیاده روی و طبیعت گردی می باشد، کتونی آی رانر محصول با کیفیت و جذاب ضد آب ساخت کشور چین بوده و قابلیت گردش هوا دارد.

سالامون وینگز اسکای

کتونی سالامون وینگز اسکای یکی از بهترین کتونی های موجود در ایران است که در ۴ رنگ تولید شده و علاوه برقابلیت استفاده برای روزمره و پیاده روی مناسب طبیعت گردی نیز می باشد، این مدل از کتونی سالامون در کشور ویتنام تولید شده و دارای قابلیت گردش هوا می باشد، زیره این مدل از کتونی سالامون نیز contagrip است.

بهترین کتونی خارجی موجود در ایران

فیلا فیوژن

کتونی فیلا مدل فیوژن یکی از بهترین کتونی های زنانه در ایران است که طرفداران بسیاری دارد، این کتونی اسپرت مناسب استفاده روزمره و پیاده روی بوده و امکان استفاده از آن برای دو و باشگاه وجود دارد، کتونی فیوژن فیلا در ویتنام تولید شده و زیره آن فوم EVA می باشد.

اسکچرز الترا لایت

اسکچرز الترا لایت از دیگر کتونی های جذاب و با کیفیت زنانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این کتونی مناسب استفاده روزمره و پیاده روی و باشگاه، ساخت کشور ویتنام بوده و دارای قابلیت گردش هوا می باشد.

پوما بسکتس میراژ

این مدل از کتونی اسپرت پوما ساخت کشور ویتنام از بهترین کتونی های مردانه معرفی می شود، این مدل از کتونی پوما مناسب پیاده روی، باشگاه و دویدن بوده و دارای قابلیت گردش هوا و زیره IMEVA می باشد.

ویکو

کتونی های برند ویکو از دیگر کتونی های خوب و پر طرفدار در ایران هستند که در کشور چین ساخته می شوند، این کتونی با کیفیت مناسب استفاده روزمره، پیاده روی و طبیعت گردی می باشد، ضمن این که قابلیت گردش هوا نیز دارد.

اسیکس ژل کایانو

اسیکس از دیگر برندهای مطرح در ایران جهان است، مدل ژل کایانو این برند از بهترین کتونی ها در ایران مطرح می شود که در ویتنام تولید می شود، این مدل از کتونی مناسب استفاده روزمره، دو، باشگاه و والیبال است، زیره این مدل کتونی اسیکس Flytefoam است.

ساکونی ترایامپ ۱۹

کتونی های برند ساکونی از دیگر کتونی های پر استفاده در ایران هستند، این مدل از کتونی برند ساکونی در ویتنام تولید می شود و مناسب پیاده روی، باشگاه و دو می باشد، زیره این مدل کتونی برند ساکونی Boost بوده و این مدل دارای گردش هوا می باشد.

خرید کتونی اورجینال در ایران

برای خرید کتونی اورجینال در ایران به سایت کتونی پیروزی یا فروشگاه های کتونی پیروزی واقع در تهران پیروزی مراجعه نمایید.

سایت شرط بندی بت اسپات