وبسایت آموزشی ققنوس

بهترین برنامه های آیفون

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در سال ۲۰۱۸

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در سال ۲۰۱۸

بهترین برنامه های آیفون

فارغ از اینکه به تازگی یک آیفون را خریداری کرده‌اید یا به دنبال بهترین اپلیکیشن های آیفون هستید، در این فهرست ما به انواع و اقسام اپلیکیشن‌های مفید در حوزه‌های مختلف می‌پردازیم. بعد از سال‌ها استفاده از آیفون، حالا می‌توانیم به برخی از اپلیکیشن‌های ضروری اشاره کنیم که تقریباً بیشتر کاربران به آن‌ها نیاز دارند.

در این فهرست، ما تلاش کردیم به اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی اشاره نکنیم؛ زیرا بیشتر کاربران تا حد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. قصد ما این بوده که به اپلیکیشن‌هایی بپردازیم که احتمالاً نام آن‌ها به گوشتان نخورده و می‌توانند تجربه‌ی کاربری بهتری را به ارمغان بیاورند.

۱. بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل

Outlook / Spark

نسخه آیفون Outlook در مقایسه با اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل از امکانات بسیار بیشتری بهره می‌برد و علاوه بر این، از پوش نوتیفیکیشن هم پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی بین ایمیل و تقویم موجود سوئیچ کنید، برای پاک یا آرشیو کردن پیام از سوایپ استفاده کنید و فایل‌های حجیم را بدون دانلود کردن، ارسال کنید. از بین اپلیکیشن های آیفون ، این مورد طرفداران زیادی دارد و خوشبختانه کاملاً رایگان است و در آیفون و آیپد می‌توانید از آن استفاده کنید.

Outlook

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مفید، Spark است که از پوش نوتیفیکیشن هم پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌تواند ایمیل‌های شخصی، کاری، تبلیغاتی و دیگر موارد را جداسازی کند. همچنین از رابط کاربری ساده‌ای هم بهره می‌برد و عملکرد آن هم خیلی خوب و سریع است.

Spark

Spark

۲. بهترین مرورگر

Chrome

خوشبختانه در بین اپلیکیشن های آیفون جایگزین‌های زیادی برای مرورگر پیش‌فرض یعنی سافاری وجود دارد که انتخاب اول بسیاری از کاربران گوگل کروم است. این مرورگر عملکرد قابل توجهی دارد و خیلی راحت می‌تواند با دیگر سرویس‌های گوگل سینک شود.

Chrome

۳. بهترین اپلیکیشن‌های تقویم

Fantastical 2 / Google Calendar / Calendars by Readdle

یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه‌ی تقویم، بدون شک Fanstastical 2 است که اپلیکیشن تقویم و یادآوری امور را ترکیب کرده است. در این اپلیکیشن لازم نیست پیام‌های ساده و رباتیک تایپ کنید بلکه با تایپ اهداف معمولی که شامل زمان موردنظر است، خود آن می‌تواند یک یادآوری جدید در تقویم برای انجام هدف مذکور ایجاد کند.

Fantastical 2

Fantastical 2

Google Calendar هم یکی دیگر از گزینه‌های عالی محسوب می‌شود که رابط کاربری زیبا و جذابی دارد و از لحاظ پردازش زبان طبیعی هم تا حد زیادی می‌توان روی آن حساب کرد.

Google Calendar

Google Calendar

انتخاب سوم ما هم Calendars از شرکت Readdle است که از بسیاری از قابلیت‌های دو مورد دیگر بهره می‌برد ولی از طراحی و جزئیات دیگر تفاوت‌هایی با آن‌ها دارد.

Calendars by Readdle

Calendars by Readdle

۴. بهترین اپلیکیشن‌های هواشناسی

Dark Sky / AccuWeather / Weather Underground

اگر به یک اپلیکیشن هواشناسی بسیار دقیق به‌خصوص در زمینه‌ی پیش‌بینی باران نیاز دارید که مثلاً پیش از شروع باران برای شما نوتیفیکیشن بفرستد، استفاده از اپلیکیشن Dark Sky را توصیه می‌کنیم. در این اپلیکیشن موارد مختلف با دقت بسیار زیادی ارائه می‌شود و اگر خواستار بهره‌گیری از داده‌های بیشتری هستید، باید اشتراک سالانه آن که ۳ دلار است، بپردازید.

Dark Sky

Dark Sky

۲ مورد دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه‌ی هواشناسی AccuWeather و Weather Underground است. AccuWeather یک اپلیکیشن رایگان (همراه با تبلیغ) است که یکی از بخش‌های جذاب آن MinuteCast نام دارد؛ در این بخش، وضعیت آب‌وهوایی دو ساعت آینده با دقت زیادی نمایش داده می‌شود.

AccuWeather

AccuWeather

در نهایت باید به Weather Underground بپردازیم که حالا تحت مالکیت The Weather Channel قرار دارد. این اپلیکیشن هم دقت بسیار زیادی دارد و همواره در فهرست بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

Weather Underground

Weather Underground

۵. بهترین اپلیکیشن ورزشی

۷-Minute Workout

در بیشتر اوقات، آیفون در کنار ما قرار دارد و بهتر است در زمینه‌ی فعالیت‌های ورزشی هم از آن استفاده کنیم. ما در این جا نمی‌خواهیم به یک اپلیکیشن همه‌فن‌حریف مربوط به باشگاه ورزشی اشاره کنیم زیرا در چنین باشگاه‌هایی بهتر است از گوشی همراه استفاده نشود و تمرکز ما معطوف به انجام حرکات ورزشی باشد. اما برای انجام حرکات ورزشی سبک در ساعات مختلف، ۷-Minute Workout یک گزینه‌ی ایدئال محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

7-Minute Workout

۶. بهترین اپلیکیشن‌های نقشه

Google Maps / Waze

اگرچه اپل مپس در چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته، اما در برابر دیگر اپلیکیشن های آیفون که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند، هنوز حرف چندانی برای گفتن ندارد. محبوب‌ترین اپلیکیشن در زمینه‌ی نقشه‌ها و مسیریابی، گوگل مپس است که در سرتاسر جهان می‌توان روی آن و راهنمایی‌هایی که ارائه می‌دهد، حساب کرد.

Google Maps

Google Maps

گزینه‌ی بعدی که به‌خصوص در بین رانندگان طرفداران زیادی دارد، اپلیکیشن Waze است. در این اپلیکیشن اطلاعات مختلفی مانند وضعیت ترافیک، مسدود شدن راه‌ها، وجود تصادف و دوربین‌های پلیس خیلی سریع به‌روزرسانی می‌شود.

Waze

Waze

۷. بهترین دستیار صوتی

Google Assistant

در طی چند سال اخیر، دستیار صوتی گوگل پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته ولی دستیار صوتی اپل یعنی سیری به‌هیچ‌عنوان عملکرد قابل توجهی نداشته است. به همین خاطر، به کاربران آیفون توصیه می‌کنیم از دستیار گوگل اسیستنت استفاده کنند زیرا این دستیار امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد و خیلی راحت و سریع متوجه حرف‌های کاربر می‌شود.

Google Assistant

۸. بهترین اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری

Google Keep / Journey

اگرچه زمانی برای یادداشت‌برداری در آیفون اپلیکیشن Evernote را توصیه می‌کردیم، اما گوگل با ارائه‌ی اپلیکیشن Keep بسیار پرقدرت ظاهر شده و به همین خاطر مقام اول را از آن خود کرده است. Google Keep یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری ساده و سریع است و به دلیل بهره‌گیری از قابلیت‌های جذاب، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. برای دسته‌بندی یادداشت‌ها هم می‌توانید از رنگ یا تگ استفاده کنید.

Google Keep

Google Keep

در بین اپلیکیشن های آیفون که در حوزه یادداشت‌برداری فعالیت می‌کنند، می‌توانیم به اپلیکیشن Journey هم اشاره کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌های بلندمدت خود را ثبت کنید و برای دسته‌بندی به ایده‌های مختلف هم می‌توانید روی آن حساب کنید.

Journey

Journey

۹. بهترین اپلیکیشن‌های دوربین

Halide / FiLMiC Pro

اگر به دنبال جایگزین اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض آیفون می‌گردید، در این زمینه ۲ گزینه بسیار محبوب وجود دارد. اولین مورد، اپلیکیشن Halide است که انتخاب گسترده‌ای برای تنظیمات دوربین به شما می‌دهد که اپلیکیشن پیش‌فرض آیفون از چنین قابلیتی بهره نمی‌برد.

Halide

Halide

دومین گزینه مختص افرادی است که می‌خواهند ویدیوهای حرفه‌ای ضبط کنند. این اپلیکیشن FiLMiC Pro نام دارد و می‌توانید موارد مختلفی مانند بیت-ریت، نسبت تصویر، قفل کردن فوکوس یا دستی کردن آن، نوردهی و بسیاری از موارد دیگر را تنظیم کنید.

FiLMiC Pro

FiLMiC Pro

۱۰. بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس

Snapseed / Google Photos

در نگاه اول، رابط کاربری جذاب و ساده Snapseed توجهات کاربران را به خود جلب می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن به‌راحتی می‌توان انواع و اقسام تصاویر را ویرایش کرد. اگرچه این اپلیکیشن ضعف‌هایی هم دارد، اما این ضعف‌ها چندان محسوس نیستند. از همه مهم‌تر، رایگان بودن این اپلیکیشن و فقدان تبلیغات در آن باعث شده تجربه‌ی کاربری خیلی خوبی را رقم بزند.

Snapseed

Snapseed

گوگل فوتوز هم در اصل یک سرویس ذخیره‌سازی ابری است که عکس‌هایی با حداکثر رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی را می‌توان در فضای نامحدود آپلود کرد. علاوه بر این، گوگل فوتوز در زمینه‌ی سازماندهی عکس‌های هم حرف‌های زیادی برای گفتند دارد و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند محتوای آن‌ها را شناسایی کند و از این طریق آن‌ها را دسته‌بندی می‌کند. در نهایت برای ویرایش عکس هم خوشبختانه از ابزار خوبی بهره می‌برد و تا حدی می‌توان روی آن حساب کرد.

Google Photos

Google Photos

۱۱. اپلیکیشن‌های آموزشی

Khan Academy / Duolingo

اگر به یادگیری علوم و مهارت‌های آکادمیک مختلف علاقه‌ی زیادی دارید، اپلیکیشن «خان آکادمی» (Khan Academy) با ارائه‌ی ویدیوهای رایگان و جذاب در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این اپلیکیشن، ویدیوهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند و با توجه به علاقه‌ی خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

Khan Academy

Khan Academy

«دولینگو» (Duolingo) هم انقلاب کوچکی در زمینه‌ی آموزش زبان‌های جدید ایجاد کرده است. رویکرد ساده و خاص این اپلیکیشن باعث شده که کاربران با بهره‌گیری از این اپلیکیشن بتوانند مهارت‌های اصلی زبان جدید یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را یاد بگیرند.

Duolingo

Duolingo

اگر شما نیز اپلیکشن آیفون میشناسید معرفی کنید.

سایت شرط بندی بت اسپات