وبسایت آموزشی ققنوس

خرید پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی

همواره صاحبان صنعت، کشاورزان، افرادی که سر و کارشان با سیستم های برقی و مکنده ها است حساسیت زیادی در تهیه انواع پمپ و کف کش را دارند، اگر کار شما هم مانند کشاورزی، باغداری و… به چنین دستگاه هایی وابسته و متکی است باید گفت که گزینه های زیادی پیش و روی شماست و امروز قصد معرفی یکی از پرفروش ترین ها یعنی پمپ آب طبقاتی را داریم که در بازار ایران موجود هستند.

 

این سیستم ها برای انتقال آب از عمق های زیاد و همین طور فشار های بالا مورد استفاده قرار می گیرند و قدرت بیشتری نسبت به دیگر نمونه ها دارند، قیمت آن ها نیز به طور معمول کمی بالا تر است، اما شما باید در برخی مقاصد حتما از پمپ های طبقاتی استفاده کنید که گزینه فوق العاده ایده آل و البته به صرفه ای در مصرف انرژی هستند.

این سیستم ها بر اساس الِمان های خاصی مورد بررسی و مقایسه قرار می گیرند، کلاس حفاظتی در این دستگاه ها حائز اهمیت است، چون احتمالا در رطوبت و شرایط بارانی و برفی قرار می گیرند، به این مثال توجه کنید.

یکی از این پمپ ها از توان مقاومت IP55 استفاده می کند.

 

خرید مکنده های طبقاتی در بازار ایران

جنس بدنه در پمپ های آب نیز مهم است، هر چه با کیفیت تر باشد قطعا دوام بیشتری در برابر ضربه خواهد داشت و اگر ترجیح می دهید محصولا شما سال های سال فعالیت مناسب و مداومی داشته باشد بهتر است که از مدل های چدنی و یا فلزی استفاده کنید، شرکت های زیادی نیز در ایران دایر شده اند که عملیات سفارشی سازی، پیکربندی و سر هم بندی مکنده ها و کف کش ها را انجام می دهند.

مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی لازم است که شما هم پمپ های طبقاتی را با گارانتی های رسمی و همین طور خدمات پس از فروش شرکتها تهیه کنید، برند های پمپ ایران و همین طور گازار از جمله گزینه های ایده آلی هستند که می توانید در لیست محصولاتشان هر مدلی که می خواهید را بررسی و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

آبدهی این دستگاه ها بر اساس متر مکعب بر هر ساعت اندازه گیری خواهد شد و این میزان در مدل های طبقاتی عموما بالاتر از رنج های معمول است و قطعا یک نکته مثبت و ویژگی عالی در دستگاه های مکنده خواهد بود.

برای دریافت لیست قیمت پمپ طبقاتی به آدرس www.rayanpump.ir مراجعه نمایید.

کاربرد انواع پمپ های طبقاتی

با توجه به مشکلات کمبود آبی که در طول چند سال اخیر بخصوص به شهر های ایران حاکم است، قطعا حفر چاه و غنات یکی از گزینه های اصلی است که شما باید در مورد محل زندگی و یا کشت و شغل خود مد نظر داشته باشید.

استفاده از پمپ های طبقاتی برای حجم های بالا و همین طور عمق زیاد بسیار ایده آل است. پمپماژ آب به دیگ های بخار در سیستم های تصفیه شهری، انتقال آب مورد نیاز سیستم های حرارتی و تولید نیروی گرما و صد البته تهویه از جمله گزینه های استفاده این پمپ ها می باشد که در بازار ایران معمولا از برند های داخلی که محصولات را تحت لیسانس کشور های اروپایی، ژاپنی و کره ای تهیه شده و توسط مردم خریداری می شوند.

کف کش ها البته با مدل های پمپ طبقاتی کمی متفاوت هستند، اما به طور کلی ساختار و نحوه مکش آن ها چیزی شبیه به همین موارد است که در مورد آن ها توضیح دادیم.

  

مزایای استفاده از پمپ های طبقاتی

الکتروپمپ یا همان پمپ های طبقاتی می توانند در اندک زمانی واحد بالا و نرخ عظیمی از آب را خارج ساخته و با فشار بالا به بیرون پرتاب کنند، راه اندازی و سر هم بندی این پمپ ها آسان است و در واقع اگر ترجیح می دهید که پمپ شما مکش های منفی نداشته باشد، قطعا پمپ طبقاتی همواره توسط فروشنده ها به شما پیشنهاد می شوند.

حداکثر ۳۵ بار فشار در این دستگاه ها دیده می شود و برای حجم های ۱ تا ۱۰ اینچ رقم مورد نظر به همین شرح است. در بیمارستان ها، هتل ها، ساختمان های مرتفع و همین طور تالار های پذیرایی برای آبرسانی سریع تر و بهتر عموما از این سیستم ها استفاه می شود.

این پمپ ها البته فضای کمی نیز نسبت به مدل های دیگر اشغال می کنند.

سایت شرط بندی بت اسپات