وبسایت آموزشی ققنوس

موسسه حرف آخر

کنکور مهمترین آزمون برای همه است و تعداد کمی از خانه ها هستند که وارد محیط کنکور نشده باشند. اما هر آزمون به تجهیزات خاص خود نیاز دارد. برای کنکور ، منابع لازم همان منابع هستند که به دلیل بزرگی ، یکی از دشوارترین کارها برای انتخاب بهترین منبع برای کنکور است. معرفی بهترین موسسه دانشگاهی با بالاترین عملکرد که هر ساله نتایج چشمگیری به بار می آورد و در سال ۱۹۹۸ با رتبه ۵۱ تا ۳۰۰ به عنوان بهترین موسسه دانشگاهی برای کنکور شناخته شد. در ادامه می توانید مقاله معرفی کامل موسسه حرف آخر ویژه داوطلبان کنکور و متوسطه اول را هم مشاهده بکنید.

ریاضیدان مشهور ایران ، مهندس عبدالرضا منتظری مولم ، موسسه حرف آخر را در سال ۲۰۱۱ تأسیس کرد تا سبک جدیدی از یادگیری را در اختیار داوطلبان قرار دهد. این سبک که به عملکرد پویا معروف است ، در همه زمان ها دو رکن اساسی شهود و استفاده از الگوها را به جای فرمول ها آموزش می دهد. با نتایج خیره کننده خود در انتشارات دیجیتال ، داوطلبان کنکور سراسری را می آموزد. حرف آخر ابزاری است که می توانید با استفاده از آن خود و فرزندان خود را آرام کنید و در کنکور به آنها مزایای خوبی بدهید.

کنکور نهایی با تضمین حرف آخر

یافتن بهترین منابع آموزشی همیشه یکی از بزرگترین نگرانی های والدین و فرزندان است ، اما با تمرکز بر نتایجی که هر ساله در این شرکت می گیرید ، می توانید از منابع این موسسه و هر منبع دیگری مطمئن باشید آیا ، به عنوان مثال کتاب و کلاس ، از بین می رود. و او معلم خصوصی را با یادگیری از اساتید موسسه به خانه برد. یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت که بسیار جذاب است پشتیبانی بی نظیر این مجموعه است. آنها هیچ پولی ندارند. ماکرو برای مشاوره نیست و دانشجو از هر لحاظ مورد حمایت قرار می گیرد و خود را برای بهترین امتیاز در کنکور آماده می کند. می توانید دنبال کنید. در ادامه مقاله می توانید حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور را هم مشاهده کنید.

همچنین به لیست قیمت محصولات حرف آخر که تخفیف ویژه دارند مراجعه کنید.

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر سیستم جدید از دو قسمت Project 60 و Project 40 تشکیل شده است. در مقاله اول ، داوطلبان ۰ تا ۱۰۰ آموزش را بر اساس همان پویایی بررسی می كنند و در مدت ۶۰ روز ۰ تا ۱۰۰ پرونده آموزش را می بندند. این یادگیری باید توسط مربیان برتر پذیرش در ایران ارائه شود.

عبدالرضا منتظری مدلس ، ریاضی دان با نام ایرانی و سبک کنکور ، موسسه حرف آخر را در سال ۲۰۱۱ تأسیس کرد تا سبک جدیدی از یادگیری را در اختیار داوطلبان قرار دهد. این سبک که به دلیل نمایش پویا مشهور است ، به همه درس های دو عنصر اساسی استفاده از تمرینات به جای شهود و فرمول آموزش می دهد. دستاوردهای بزرگ در نشر دیجیتال این آموزش را به داوطلبان جهانی برای امتحانات پذیرش ارائه می دهد. حرف آخر ابزاری است که می تواند با استفاده از آن سرنوشت شما و فرزندانتان را به آخرین افکار و تخیلات بسپارد و در کنکور به آنها مزایای زیادی برساند. همچنین در راستای عدالت آموزشی ، حرف آخر ۱٫۵ میلیون تومان حرف آخر را در اختیار دانشجویان عزیز به صورت رایگان قرار می دهد. در ادامه می توانید مقاله رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده بکنید.

 

سایت شرط بندی بت اسپات