وبسایت آموزشی ققنوس

تفریحات دبی و هزینه ها

تفریحات دبی و هزینه ها

تفریحات دبی و هزینه ها

با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین تفریحات دبی و هزینه ای که برای هر تفریح در دبی باید پرداخت کنید آشنا شوید.

دبی شهری شگفت انگیز و فوق العاده در خاورمیانه است که سالانه مسافران زیادی را در خود جای می دهد. این شهر تلفیقی از جلوه های کلاسیک و مدرن است که می تواند برای افراد با سنین مختلف و سلیقه های گوناگون جذاب باشد. در شهر دبی تفریحات بسیار متنوعی نظیر پارک های آبی، شهربازی های فوق العاده، سینماهای شگفت انگیز و … وجود دارد که هر فرد می تواند متناسب با روحیات و سلایق شخصی خود از هر یک از این تفریحات لذت ببرد.

دبی که از صحرای عربستان سرچشمه می گیرد، شهری شیک و مدرن و پر از جاه طلبی است. از مراکز خرید بزرگ گرفته تا برخی از بلندترین ساختمان ها و بزرگترین جزایر مصنوعی جهان، در این شهر واقع شده و این مکان جادویی در امارات متحده عربی را به وجود آورده است. از نظر آب و هوا، دبی در ماه های تابستان به شدت گرم است، بنابراین بهترین زمان برای سفر بین نوامبر و ژانویه است که می توانید انتظار آسمان آبی و آب و هوای عالی ساحل را داشته باشید.

 

تفریحات دبی و هزینه ها

دبی، یک مقصد عالی برای تفریحات هیجان انگیز

شهر دبی یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین شهرهای خاورمیانه به شمار می رود که با داشتن انواع تفریحات متنوع از جمله پارک های آبی شگفت انگیز، تفریحات زمستانی و تابستانی، ساحل های درخشان و زیبا و … مقصدی مناسب برای یک سفر هیجان انگیز در هر یک از فصل های سال می باشد. همچنین اگر علاقه مند به تفریحات متنوع هستید، شهر دبی با داشتن شهربازی های مهیج و سواری های شگفت انگیز، می تواند یکی از مناسب ترین شهرهایی باشد که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید با سفر به این شهر با اجاره خودرو به راحتی در این شهر رفت و آمد کنید و در هر ساعت از روز که می خواهید به این مراکز تفریحی مراجعه نمایید.

لوکس ترین پارک های آبی جهان در دبی

شهر دبی دارای چند پارک آبی بی نظیر و شگفت انگیز است که از لوکس ترین و بزرگترین پارهای آبی جهان محسوب می شوند. همه ی افراد خانواده با سنین مختلف می توانند ساعت ها از تفریح در پارک های آبی دبی لذت ببرند. اگر قصد سفر به دبی را دارید، توصیه می کنیم پارک های آبی این شهر را از دست ندهید. برخی از معروف ترین و بزرگترین پارک های آبی دبی عبارتند از:

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در دبی مشرف بر برج العرب است و آن را به یکی از رنگارنگ ترین و زیباترین پارک های آبی جهان تبدیل کرده است. در مجموع، این پارک آبی دارای ۳۰ جاذبه آبی مختلف از جمله سرسره جمیرا اسکیرا با ارتفاع ۳۲ متر، موج سواری مصنوعی Wipeout و Riptide و آبشار ۱۸ متری است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی یکی از برترین پارک ‌های آبی دنیاست و امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد. این مجموعه متعلق به هتل آتلانتیس است که یکی از بهترین مکان‌ ها برای اقامت در دبی است. قسمت ‌های اصلی پارک آبی آتلانتیس سرزمین دلفین­ ها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی، آکواریوم و غواصی می باشد.

 

تفریحات دبی

چرا بهتر است برای تفریحات دبی بلیط تخفیف دار و واچر دبی تهیه کنیم؟

در سفر به دبی، با وجود انواع مختلفی از تفریحات، اغلب یکی از دغدغه های افراد، هزینه تفریحات دبی می باشد. از آنجایی که بسیاری از تفریحات، از بهترین مراکز تفریحی خاورمیانه محسوب می شوند، از هزینه های بالایی نیز برخوردار خواهند بود. بنابراین تهیه بلیط تخفیف دار و واچر دبی، به شما این امکان را می دهد که با هزینه های کمتری از تفریحات بی نظیر این شهر بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت ، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

تفریحات رایگان دبی

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می‌کنند تمام تفریحات در دبی هزینه ­بر و گران است، برخی از تفریحات رایگان نیز در این شهر وجود دارد که امکان استفاده از آنها برای عموم فراهم شده است. در زیر برخی از مکان ­هایی که می­ توانید رایگان از آنها بازدید کنید آورده شده است.

  • تجربه رایگان فرهنگ و میراث دبی
  • ورود رایگان به موزه شتر
  • کلاس­های یوگا رایگان
  • تماشای فیلم رایگان زیر ستاره­ها
  • نمای رایگان آکواریوم دبی
  • نمای رایگان نمایش فواره­های دبی
  • ورود رایگان به کرنیش ساحل جمیرا
  • گشت و گذار رایگان در بازارهای طلا و ادویه به سبک قدیمی
  • ….

 

جمع ­بندی

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر مختلف گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد.

امکانات و تفریحات شهر دبی آنقدر متنوع است که معرفی تمام آنها در یک متن نمی­ گنجد. مراکز خرید متنوع، پارک ­های طبیعت گردی، کلیساها و مساجد از دیگر گزینه­ هایی هستند که ارزش بازدید دارند. اگر برای اولین بار به این شهر سفر کنید، احتمالا در انتخاب تفریحات دچار سردرگمی خواهید شد؛ اما با در نظر گرفتن علایق و اولویت ­ها می­توانید در زمان سفر خود بیشترین استفاده را از این شهر جذاب داشته باشید. اگر برای سفر به این شهر مجلل برنامه ریزی کرده­ اید، حتما از بهترین مکان­ های تفریحی دبی دیدن کنید.

 

سایت شرط بندی بت اسپات