وبسایت آموزشی ققنوس

سایت یا اینستاگرام؟ کدوم بهتره

سایت یا اینستاگرام؟ برنده مسابقه کیست؟

سایت و اینستاگرام همواره دو رقیب سر سخت هم هستند و رقابت تنگاتنگی با هم دارند ولی بالاخره یک از آنها از دیگری سبقت خواهد گرفت اما کدام؟ در ادامه ی این آموزش از سری آموزش های ققنوس به صورت کامل و موشکافانه موضوع سایت یا اینستاگرام را برای شما شرح می دهیم و در پایان برنده ی نهایی اعلام می گردد.

به چه چیزی سایت گفته می شود؟

سایت به صفحه یا مجموعه ای از صفحات گفته می شود که هر کدام از آنها محتوای منحصر به فردی را در خود جای داده اند که نیاز کاربران را به خوبی برطرف میکنند. محتوا هایی که داخل صفحات یک سایت قرار می گیرد شامل: متنی صوتی ویدیویی و تصویری می شوند.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک سوشیال مدیا پرطرفدار در سراسر تا سر دنیا است که برادر ناتنی واتساپ است. پدر این دو برنامه ابر شرکت متا(فیسبوک قدیم) است. البته متا بین تربیت این دو پیام رسان تبعیض قائل شده است و بیشتر به اینستاگرام توجه کرده. دلیل این موضوع هم مشخص است چونکه واتساپ بچه واقعی متا نیست! مثلا در تربیت واتساپ در موضوع حذف پیام کوتاهی کرده!

اینستاگرام بستر مناسبی را فراهم کرده تا هرکسی هرگونه محتوایی را در آن منتشر کند و بیش از ۴۵ میلیون ایرانی در این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار در سطح جهان فعالیت می کنند و کسب درآمد انجام می دهند.

سایت یا اینستاگرام

در ادامه ویژگی های برتر اینستاگرام و سایت را بررسی میکنیم و به آنها امتیاز می دهیم و در پایان نتیجه ی نهایی اعلام می گردد.

هزینه ی کدامیک بیشتر است؟

هزینه ی که برای موفقیت در اینستاگرام باید خرج کنید کمتر از وبسایت می باشد. برای سایت باید هزینه طراحی سایت، فضای ذخیره سازی و تولید محتوا بپردازید ولی برای اینستاگرام هزینه ی تولید محتوا کفایت می کند. اگر شما خودتان تولید محتوا را بیاموزید این هزینه به صفر خواهد رسید!

اینستاگرام ۱ – سایت ۰

اینستاگرام در این بخش یک امتیاز مثبت گرفت امااا به چه قیمتی؟ (هر چقدر پول بدی آش می خوری)

مدت زمان به نتیجه رسیدن

در مورد با مدت زمان موفقیت و رشد اینستاگرام از سایت پیشی می گیرد. مدت زمانی که برای موفق شدن در اینستاگرام باید صرف کنید شاید کمتر از ۱ ماه باشد. اما برای سایت حداقل سه ماه برای موفق شدن باید تلاش کرد. البته اگر مدت زمان کوتاهی اینستاگرام را رها کنید ممکن است از اکسپلورر حذف شوید اما اگر تمامی کار های سایت را به خوبی انجام دهید حتی اگر تا یک ماه هم کاری انجام ندهید کسب درآمد خواهید کرد!

اینستاگرام ۲ – سایت ۰

تا به اینجا اینستاگرام ۲ امتیاز کسب کرده است.

قابلیت های سایت یا اینستاگرام بیشتر است؟

به صورت قاطعانه می توان گفت که سایت ویژگی ها و قابلیت های خیلی بیشتری از اینستاگرام دارد و شما می توانید هر قابلیتی که فکرش را بکنید در سایت ایجاد کنید.

در عوض شما به قابلیت ها و دسترسی هایی که اینستاگرام مشخص کرده است محدود هستید.

اینستاگرام ۲ – سایت ۱

بالاخره سایت هم به خودش را جمع کرد و یک امتیاز غیر سوسکی کسب کرد.

کار با کدامیک ساده تر است؟

کار با اینستاگرام یا سایت ساده تر است؟ ممکن است خیلی از شما بگویید کار با اینستاگرام از سایت ساده تر است اما اشتباه می کنید!

اگر این سوال در سال ۲۰۰۶ بیان می شد اینستاگرام رابط کاربری ساده تری نسبت به اینستاگرام داشت ولی اکنون با وجود وردپرس کار با سایت ساده تر اینستاگرام است. شما خیلی راحت می توانید با شرکت در دوره آموزش وردپرس به سادگی کار با سایت را بیاموزید.

وردپرس چیست؟ چیزی است که قسمت مگ سایت دیجی کالا با آن ساخته شده است.

اینستاگرام ۲ – سایت ۲

سهولت کسب درآمد از اینستاگرام یا واتساپ ساده تر است؟

این موضوع یکی از تاثیرگذارترین مواردی است که در برتری سایت یا اینستاگرام می گذارد.

کسب درآمد از اینستاگرام سهولت بیشتری دارد یا از سایت؟ برای درک بهتر این موضوع در اولین مرحله به روش های کسب درآمد از اینستاگرام و وب سایت می پردازیم.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

  • تبلیغات
  • همکاری در فروش
  • فروش

روش های کسب درآمد از سایت

  • فروش به آسانی و سهولت بالا (در کمتر از ۲ دقیقه!)
  • کسب درآمد از طریق بک لینک و رپورتاژ
  • همکاری در فروش
  • تبلیغات
  • فروش نامحسوس

از آنجایی که روش های کسب درآمد از سایت بیشتر است و دست و بال شما باز تر از طرفی هم انجام خرید سهولت بیشتری را دارا می باشد سایت سربلند بیرون می آید.

اینستاگرام ۲ – سایت ۳

امنیت سایت یا اینستاگرام؟

امنیت سایت یا اینستاگرام؟

برای اینکه مقایسه ی عادلانه ای در این واره داشته باشیم مسیر هک شدن سایت و اینستاگرام را با هم مقایسه می کنیم.

هک اینستاگرام:

زمانی که کسی به رمز عبور و نام کاربری شما دسترسی داشته باشد می تواند.

تعداد زیادی پست حذف کند و یا منتشر کند.

استوری هایی منتشر کند که موجب شود پیج شما ریپورت شود

تنظیمات را دستکاری کند و..

پیجتان را به صورت کامل از شما بگیرد.

زمانی که یک سایت هک می شود:

کل سایت را نابود کند. (زمانی که این اتفاق رخ دهد نسخه ی قبل از هک شدن جایگزین می شود)

امکان دسترسی و مدیریت سایت را نداشته باشید. (به راحتی به فضای ذخیره سازی سایت رجوع کرده و دسترسی را به دست می آورید مشکل را حل می کنید و سپس خش و خرم ادامه می دهید.)

مکان دقیق هکر (اگر کسی اقدام به هک کند امکان فهمیدن مکان دقیق هکر وجود دارد.)

و…

اینستاگرام ۲ – سایت ۴

نتیجه گیری کلی

سایت در این رقابت برنده می شود.

با اینکه سایت برنده شد اما چقدر خوب است که از هر دوی آنها استفاده کنید. زمانی که این کار را انجام دهید سایت اینستاگرام مکمل هم می شوند و نتیجه ی خیلی عالی تری را کسب خواهید کرد.

برای شروع یادگیری طراحی سایت یا سفارش طراحی سایت میتوانید نت سئو را ببینید.

سایت شرط بندی بت اسپات