وبسایت آموزشی ققنوس

غول چرخ خیاطی های راسته دوز جک

غول چرخ خیاطی های راسته دوز جک

چرخ راسته دوز به عنوان یکی از مهم ترین قطعات در صنعت خیاطی حرفه ای و خیاطی غیر حرفه ای کاربرد بسیار زیادی دارد. برند معتبر جک با ارائه مدل های مختلف چرخ خیاطی راسته دوز یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده چرخ خیاطی در جهان است. چرخ راسته دوز A7 به دلیل آپشن های بسیار زیاد بی شک غول چرخ های راسته دوز جک به حساب می آید.

با خرید چرخ راسته دوز A7 با یک تیر چند نشان بزنید

 

غول چرخ خیاطی های راسته دوز جک

ساختار کامپیوتری چرخ راسته دوز A7 قدرت مانور خاصی به این محصول بخشیده است و دل بسیاری از افراد عاشق تکنولوژی را ربوده است. این محصول یک ویژگی بسیار خاص دارد و آن دریافت عنوان اولین چرخ راسته دوز در دنیا است که توانسته در حافظه خود ۱۲ برنامه گلدوزی را ذخیره کند. این چرخ از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و به عنوان یکی از آخرین  تولیدات کمپانی جک محسوب می شود که در فروشگاه های معتبر همچون امیرعلی دوخت موجود است.

اگر بخواهیم ویژگی های چرخ مدل A7 را با جزئیات دقیق تر بررسی کنیم، باید گفت که این محصول مجهز به سیستم تیغ برش دو طرف محرک است. تیغ برش دو طرف محرک به خیاط این امکان را می دهد تا بتواند در هر لحظه بعد از دوخت که احساس کرد لباس به آرایش مجدد لازم دارد بتواند این کار را انجام دهد. این ویژگی بیشتر در دوخت پیراهن زنانه و مردانه، کت و شلوار و لباس زیر زنانه کاربردی خواهد بود و محصول نهایی را با ظرافت و دقت بیشتری تولید می کند. به همین جهت، محصول فوق العاده ای برای دوخت محسوب می شود.

دیگر ویژگی که باعث محبوبیت این چرخ راسته دوز شده است، مجهز بودن به سیستم پایه بلند کن الکترونیک است. خیاط بدون اینکه به صورت دستی بخواهد ارتفاع پایه بلند کن را تنظیم کند می تواند در زمان لازم تنها با زدن یک دکمه به صورت کاملا الکترونیکی کاری که می خواهد را انجام دهد.

چرا باید چرخ راسته دوز جک مدل A7  را بخریم؟

اگر به دنبال چرخی هستید که در مقابل هزینه ای که می کنید بتواند کار زیادی انجام دهد و تقریبا بیشتر کارها را کاملا الکترونیک انجام دهد تا سرعت کار را بالا ببرد چرخ راسته دوز A7 گزینه مناسبی خواهد بود. امنیت بالای چرخ با تعبیه سوکت ها برای سیم ها و قسمت سوزن چرخ استفاده از آن را برای افراد بچه دار راحت کرده است. دلیل خرید این محصول را به صورت جز به جز توضیح خواهیم داد.

کاربری آسان چرخ راسته دوز جک مدل A7

یکی از عوامی که قطعا یک امتیاز برای این محصول به شمار می رود، کاربری آسان آن است. به این معنی که کامپیوتری بودن آن، کار کردن با آن را نه تنها دشوار نکرده است. بلکه، بسیار راحت تر می توانید بهترین تولیدات را داشته باشید.

راهنمای صوتی فارسی

از دیگر دلایلی که می تواند بر انتخاب شما تاثیر بگذارد، راهنمای صوتی فارسی این محصول است. به این شیوه که هر جا دچار مشکل شدید یا بلد نبودید از دکمه های روی چرخ استفاده کنید، کافی است دکمه را فشار دهید. بعد از فشار دادن دکمه، نحوه کار با چرخ راسته دوز به صورت فارسی برای شما توضیح داده خواهد شد. این ویژگی برای افرادی که کار با دفترچه راهنمای وسایل الکترونیکی را دوست ندارند و حس گیج کننده ای برای آن ها دارد، بسیار مناسب است.

پشتیبانی از انواع ضخامت لباس به ویژه ظریف دوزی

برای افرادی که در صنعت دوخت و دوز روی لباس هایی با ضخامت کم و بسیار ظریف تا معمولی کار می کنند، استفاده از این چرخ راسته دوز یک موهبت به حساب می آید. چرا که ظریف دوزی کار بسیار حساسی است و اگر چرخ نتواند کار نهایی را تمیز تحویل دهد، لباس چهره زشتی به خود می گیرد و یک تولید حرفه ای به حساب نمی آید.

کیفیت دوخت بسیار عالی

چرخ راسته دوز A7 در کنار اینکه می تواند روند کار را تسریع کرده و امکان دوخت لباس های بیشتری را در مدت زمان ثابتی فراهم کند، کیفیت محصول تولیدی را نیز حفظ می کند. به این شیوه که برای حفظ کیفیت دوخت سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار در این چرخ تعبیه شده است. برای سرعت بخشیدن به کار، علاوه بر سیستم کامپیوتری، سیستم قطع کن نخ در ابتدا و انتهای کار نیز به این چرخ اضافه شده است.

سایت شرط بندی بت اسپات