وبسایت آموزشی ققنوس

معرفی نمونه ای از بهترین نویسنده های حوزه کتاب های اقتصادی

 

 

 

 

اگر به دنبال کتاب مناسبی در حوزه ی کتاب های سیاسی و اقتصادی هستید، حتماً سراغ آثار خارق العاده ی برایان تریسی بروید. برایان تریسی شخصی است که در این حوزه جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و به مقام و مرتبه ی بالایی رسیده است، لذا آثار او همواره پر از نکات ریز و درشتی می باشند که هر کسی با مطالعه ی آن ها به نتایج مطلوبی می رسد، نتایجی که منجر به اتخاذ درست ترین تصمیم ها در دنیای اقتصاد می شوند.

راهکار ها، نکات و پیشنهادات مرتبط با سیاست مالی و استراتژی های پیرامون آن موضوعاتی هستند که برایان در کتب خود به طور گسترده ای به شرح آن ها پرداخته و دست رنج سال ها تجربه ی خود را در اختیار عموم گذاشته است. در حقیقت از آن جا که مطالب این کتاب ها تنها محدود به تحقیق و پژوهش نیست و بر اثر تجربیات واقعی کسب شده اند، می توان به ثمر بخش ترین نتایج از طریق خواندن آن ها رسید.

مهم ترین گام های اقتصادی از نظر برایان تریسی

  • تغییر استراتژی های اعمال شده برای بازاریابی: بازاریابی مقوله ی بسیار مهم و تاثیر گذاری در امر اقتصاد و کسب سود بیشتر است، اما به گفته ی برایان اگر همچنان استراتژی های قدیمی مورد استفاده قرار گیرند تاثیر مطلوبی از این مقوله بهره برداری نخواهد شد. از این رو باید از متد های جذاب تر و خلاقانه تری در بازار یابی استفاده کرد.
  • تمرکز در تلاش ها: یعنی در اقتصاد نباید گام ها با آشفتگی برداشته شوند و باید هر گامی متمرکزانه و حساب شده برداشته شود. به بیانی دیگر برایان معتقد است اقتصاد پر از آشفتگی های نامرتبطی است که راه های رسیدن به اهداف را همواره سخت و طاقت فرسا کرده اند، از این رو بهره مندی از یک سیستم واحد را به شدت توصیه می کند.
  • بهره مندی از استراتژی های موثر در بازاریابی: از نظر برایان استراتژی هایی در امر بازاریابی موثر و نتیجه بخش هستند که منجر به هدر رفت سرمایه و پول نشوند.

بهره مندی از محتوای کتاب های برایان تربسی

 

 

اگر به محتوای کتاب های برایان تریسی نگاهی بیندازید شاهد موضوعات مختلف و متعددی خواهید شد که در همه ی آن ها هدف اصلی او هدایت انواع کسب و کار ها برای رسیدن به قله ی پیروزی است.

شما با خواندن کتاب های این نویسنده و اقتصاد دان توانا با عوامل بسیار زیادی آشنا خواهید، عواملی که هر کدام تاثیرات قابل توجهی در روند رسیدن به قله ی پیروزی دارند.

 حال اگر می پرسید چگونه می توان کتاب های برایان تریسی را تهیه کرد، لازم است بگوییم با وجود وبسایت کتابچین این امکان برای همه وجود دارد که به راحتی و با صرف کم ترین زمان کتاب مد نظر خود را تهیه کنند.

سایت شرط بندی بت اسپات