وبسایت آموزشی ققنوس

میز غذاخوری بهکارچوب

میز غذاخوری بهکارچوب از بهترین محصولات موجود در بازار با کیفیت عالی و ساخت ایران هستند. در بازار امروز این کیفیت به طوری است که می تواند در طول سال‌های بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. میز و صندلی‌های بهکارچوب که همیشه از چوب اعلا ساخته شده اند بسیار منعطف هستند و در چندین گونه مختلف چوب نیز موجود هستند. میز ناهار خوری از قبیل لوازمی است که در دکوراسیون خانه بسیار مهم است، انتخاب میز ناهار خوری از چند لحاظ می بایست بررسی شود: جنس، رنگبندی، سایز و فضایی که اشغال می کند.

با هر گونه تنوع برای انتخاب، چگونه تصمیم میگیرید بهترین چوب برای نیازهای شما چیست؟ این راهنمای مفید می‌تواند با توصیف برخی از ویژگی‌های انواع چوب‌هایی که بهکارچوب برای میز غذاخوری استفاده می‌کنند، کمک کند.

  1. چوب بلوط

بلوط قرمز شمالی معمولاً در شرق ایالات متحده، به ویژه در کوه‌های آپالاچی رشد می‌کند. بلوط رنگ نشده صورتی مایل به قرمز یا مایل به قهوه ای است اما بسیار یکنواخت رنگ می گیرد و به راحتی می توان آن را در هر رنگی تکمیل کرد. بلوط دارای دانه ای صاف و مشخص و بافتی درشت و باز است که سطح را بسیار بادوام می کند.

  1. چوب افرا

به طور کلی از قسمت شمال شرقی ایالات متحده تهیه می شود، افرا یک انتخاب بسیار محبوب برای پارکت، کابینت و مبلمان است. بافت صاف و دانه‌های سفت، افرا را به انتخابی زیبا برای مبلمان ناهارخوری تبدیل می کند. هنگامی که با لکه تمام می‌شود، تنوع در چوب و دانه در افرا بارزتر می‌شود. در حالی که افرا یک چوب سخت اما کمی نرمتر از بلوط است.

  1. چوب درخت گیلاس

چوب درخت گیلاس دارای الگوی دانه‌ای بسیار چشمگیر است که شامل امواج در سطح بیرونی چوب می‌شود. به دلیل ظاهر چشمگیر آن، اغلب در مبلمان چوبی مورد استفاده قرار میگیرد. چوب درخت گیلاس دارای بافت ساتنی و صاف است که اغلب شامل گره‌ها و لکه‌های باز است. چوب درخت گیلاس به نور UV حساس است و با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور تیره می‌شود. گیلاس یکی از زیباترین مصنوعات چوبی موجود است.

  1. چوب هیکوری

Hickory سخت‌ترین، سنگین‌ترین و قوی‌ترین چوب آمریکایی است. چگالی بالای آن باعث می شود که درخت هیکری به یک سطح بسیار بادوام برای میزها و سایر انواع مبلمان تبدیل شود.هیکوری اغلب با یک پوشش شفاف به پایان می رسد تا الگوی دانه های برجسته و گره های طبیعی را نشان دهد و ظاهری کمی روستایی ایجاد کند.

  1. چوب درخت سنجد

نارون یک چوب سخت و دانه باز است که تنوع بالایی دارد و دارای الگوی دانه های در هم تنیده است. دانه باز نارون را به سطحی بسیار بادوام تبدیل می کند که در برابر شکافتن و خراش مقاوم است. سنجد با کنتراست بالا، بسیار موج دار و دانه های چند جهته، چوبی خیره کننده است.

همه گونه‌های چوبی که در ساخت مبلمان چوبی و میز غذاخوری بهکارچوب استفاده می‌شوند، بادوام و با کیفیت هستند. برخی از آن‌ها سخت‌تر از بقیه هستند، در حالی که گونه‌های خاصی دارای الگوهای دانه‌ای منحصربه‌فردی هستند که مبلمان را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند.

این چوب ها که در ده ها رنگ لکه ای موجود هستند، افزودنی غنی برای هر آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری هستند. کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا مبلمانی را سفارشی کنید که ظاهری عالی و متناسب با سبک زندگی شما داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مصنوعات چوبی ساخته شده با چوب راش، گردو، افرا و … از وب سایت مجموعه بهکارچوب https://behkarchoob.com/ دیدن کنید.

سایت شرط بندی بت اسپات