وبسایت آموزشی ققنوس

چگونه با اپلیکیشن Your Phone گوشی اندروید را به رایانه ویندوز ۱۰‌ متصل کنیم؟

اپلیکیشن Your Phone ویندوز ۱۰ ابزاری برای ایجاد ارتباط بی‌سیم بین کامپیوتر ویندوز و گوشی‌های اندرویدی به‌منظور نمایش تصاویر گوشی روی کامپیوتر و انتقال آن‌ها و نیز خواندن پیامک‌ها در کامپیوتر است.
286

به‌تازگی، مایکروسافت اپلیکیشنی به‌نام Your Phone عرضه کرده که به‌وسیله‌ی آن می‌توان بین ویندوز ۱۰ و گوشی‌‌های اندرویدی ارتباط بی‌سیم برقرار کرد و از آن برای انجام فعالیت‌هایی مانند نمایش تصاویر گوشی و ارسال پیام‌های متنی به کامپیوتر و دریافت این پیام‌ها از آن استفاده کرد. زمانی کاربران ویندوز‌فون می‌توانستند با استفاده از ویژگی کانتینیوم (Continuum) از گوشی خود مانند کامپیوتر استفاده کنند. این دسته از کاربران با بهره‌بردن از این ویژگی، می‌توانستند پس از اتصال گوشی خود به نمایشگر خارجی، دو اپلیکیشن را هم‌زمان اجرا کنند و از یکی از آن‌ها در نمایشگر خارجی و از دیگری در نمایشگر گوشی خود استفاده کنند.

اپلیکیشن ویندوز Your Phone می‌تواند امکان استفاده از سایر اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی گوشی ازطریق سایدبار (نوار افقی) زیر گوشی را فراهم کند. این سایدبار کاربران را برای دانلود اپلیکیشن‌های مختلف مایکروسافت تشویق می‌کند. سایدبار بخش‌هایی ازاین‌دست را شامل می‌شود: اپلیکیشن صفحه‌کلید هوشمند سوئیفت‌کی (Swiftkey) و مایکروسافت نیوز (Microsoft News) برای اطلاع از اخبار و رویدادهای تازه‌ی جهان و سایر اپلیکیشن‌های قدیمی‌تر مثل مایکروسافت هایپرلپس موبایل (Microsoft Hyperlapse Mobile) به‌منظور ساخت ویدئوهای تایم‌لپس باکیفیت و اپلیکیشن وردامنت (Wordament) یکی از اپلیکیشن‌های سرگرم‌گننده‌ی بازی با کلمات.
آموزش استفاده از اپلیکیشن Your Phone

برای استفاده از Your Phone باید از به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ استفاده کنید که این اپلیکیشن را نیز در خود جای داده است. شایان ذکر است Your Phone هم روی کامپیوتر و هم روی گوشی نصب می‌شود. البته درحال‌حاضر، تنها نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن عرضه شده که Your Phone Companion نام دارد و می‌توانید آن را از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کنید. برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر و موبایل، هر دو دستگاه باید به یک شبکه‌ی وای‌فای و ازطریق بلوتوث نیز به یکدیگر وصل شوند.

اپلیکیشن Your Phone

محیط اپلیکیشن
برای استفاده از Your Phone باید از به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ استفاده کنید

اپلیکیشن در ویندوز باید سریع اجرا شود. زمانی‌که نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن موجود در به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ نصب می‌شود، میان‌بر آن نمایش داده می‌شود و به‌نظر می‌رسد در نسخه‌ی نهایی نیز این‌چنین خواهد بود.

نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن را هم می‌توان از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کرد و هم می‌توان با واردکردن شماره‌ی همراه در نسخه‌ی دسکتاپ و دریافت پیامک حاوی لینک دانلود اپلیکیشن از مایکروسافت، آن را دریافت و نصب کرد.

اپلیکیشن Your Phone

متأسفانه ظاهرا نسخه iOS اپلیکیشن عرضه نمی‌شود؛ زیرا طبق گفته‌ی سازندگان اپلیکیشن، در  این سیستم‌عامل فقط ارسال آدرس‌ صفحات وب (URLها) امکان‌پذیر است. البته، مایکروسافت اپلیکیشنی به‌نام Photos Companion App برای iOS عرضه کرده که امکان ارسال تصویر از دستگاه‌های دارای این سیستم‌عامل را به ویندوز ممکن می‌سازد.

توجه کنید نسخه‌ی موجود اپلیکیشن Your Phone Companion موجود در گوگل‌پلی با نسخه‌ی موجود در به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ متفاوت است. گفتنی است این اپلیکیشن عملکرد چندان مطلوبی هم ندارد.

درحقیقت، می‌توان گفت Your Phone کار خاصی انجام نمی‌دهد و فقط پل ارتباطی بین کامپیوتر و گوشی است و نصب برخی از اپلیکیشن‌های دیگر مایکروسافت را نیز به کاربر پیشنهاد می‌دهد. اگر اپلیکیشن نصب‌شده روی کامپیوتر و گوشی با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند، مطمئن شوید هر دو دستگاه به یک شبکه‌ی وای‌فای و ازطریق بلوتوث به یکدیگر متصل شده‌اند.

اپلیکیشن Your Phone

وقتی اپلیکیشن کامپیوتر و گوشی به‌درستی با یکدیگر همگام‌سازی (Sync) نمی‌شوند، مشکل از بلوتوث است. البته، گاهی اوقات خودِ اپلیکیشن هم درست عمل نمی‌کند

سایت شرط بندی بت اسپات