وبسایت آموزشی ققنوس

خرید آنلاین بلیط هواپیما با اپلیکیشن موبایل

  https://backority.ir/images/729341.jpg

خرید آنلاین بلیط هواپیما با اپلیکیشن موبایل

این روز ها با توجه به گسترش دسترسی به شبکه اینترنت خرید ها آسان تر شده است، از کالا های فیزیکی تا خدمات، دیگر نیازی نیست ساعت ها معطل دریافت بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی باشید.

چون بیشتر ایرلاین ها به این فکر افتاده اند که با استفاده از یک وب سایت این امکانات را در اختیار شما قرار دهند، در واقع مسئله این است که وقتی از خرید آنلاین صحبت می کنیم باید نخستین بخش آن کاربر پسند بودن و آسان بودن باشد.

حالا دیگر کم کم وب سایت ها نیز جای خود را به اپلیکیشن ها و نرم افزار ها داده اند. یعنی شما با نصب برنامه کاربردی می توانید در اندک زمان بلیط مورد نیاز خود را رزرو کرده و در همان برنامه نیز به طور کامل مراحل خرید را طی کنید.

ضمن این که دسترسی به بلیط ها بسیار آسان تر است، عموما وبگردی در موبایل ها حتی هوشمند کمی سخت تر از چیزی است که فکرش را می کنید و از این رو بهترین مسیر استفاده از اپلیکیشن های موبایلی می باشد که در استور ها و وب سایت ها به راحتی قابل دانلود هستند.

  https://backority.ir/images/992122.jpg

رزرو آنلاین و آسان بلیط هواپیما

مسئله مهم دیگر این است که وقتی اقدام به خرید می کنید از اعتماد سازی کامل در بستر خرید استفاده شده باشد، یعنی دغدغه لو رفتن اطلاعات شخصی خودتان و همین طور اطلاعات پرداخت را نداشته باشید.

در واقع مراحل خرید بلیط هواپیما باید در عرض چند دقیقه کامل شود.

اطلاعات اضافی از کاربر دریافت نشده و پس از انجام هر تراکنش رسید به پل های ارتباطی که در دسترس سرویس دهنده قرار داده است نیز به طور کامل ریز پرداخت ها ارسال گردد و شما می توانید این اطمینان را حاصل کنید که تمامی مراحل خرید به درستی انجام شده است و در نهایت پرداخت شما نیز توسط بانک مبدا و مقصد تایید می شود.

تمامی این موارد دسترسی آسان و رابط کاربری و تجربه کاربری اپلیکیشن ها نیز می تواند در بالا رفتن سرعت خرید بلیط و همین طور تراکنش ها تاثیر داشته باشد.

شما باید بتوانید بلیط مورد نظر خود را ابتدا در بخش جستجو یافته، پس از آن با دیگر بلیط ها و شرکت های هواپیمایی مقایسه و در نهایت به مرحله بعدی بروید.

خرید بلیط پرواز با اپلیکیشن موبایلی

وقتی بلیط شهر مبدا و مقصد را انتخاب می کنید، تمامی پرواز ها مطابق تاریخی که انتخاب کرده اید و یا تاریخ آزادی که مد نظر دارید در دسترس خواهد بود.

ضمن این که می توانید انواع پرواز ها مطابق اولویت بندی قیمت، ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی و بلیط های چارتر را نیز مشخص کنید.

ضمن این که در تمامی مراحل می توانید به بخش قبلی بازگشته و اطلاعات مورد نیازی که اپلیکیشن از شما برای انتخاب پرواز می خواهد را ویرایش کنید.

پس از انتخاب بلیط، روز و ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی، نوع پرواز که می تواند اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس باشد، وارد بخش دیگری می شوید، آیا پرواز مورد نظر تعداد بلیطی که شما نیاز دارید را برای فروش خواهد داشت.

این مورد در مورد بلیط های لحظه آخری نیز صدق می کند، مثلا شخصی لحظه آخر تصمیم به انصراف از پرواز می گیرد. در واقع شما می توانید این بلیط ها را در لحظات آخر خریداری کنید.

البته که همیشه پیشنهاد می شود بلیط مورد نظر خود را یک هفته قبل از پرواز خریداری نمائید تا با مشکلات مختلف مواجه نشوید و با خیال راحت به پرواز خود در زمان مقرر برسید.

  https://backority.ir/images/52623.jpg

رزرو بلیط شرکت های هواپیمایی مختلف

در واقع شما با ورود به بخش انتخاب بلیط و تعداد آن که البته در مورد بزرگسالان و کودکان متفاوت است، به بخش ثبت نام، اگر ثبت نام را انجام نداده اید و یا اطلاعات ثبت نامی قبلی خود را وارد نکرده اید ارجاع داده می شوید.

پس از ثبت نام که در عرض چند ثانیه انجام شده و با دریافت اطلاعات مورد نیاز است، پل های ارتباطی از جمله شماره تماس و آدرس ایمیل را وارد کرده و در ادامه آماده خرید هستید.

چون اطلاعات شما تایید شده است و حالا می توانید در نهایت پرداخت را کاملا صحیح و آسان توسط کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب انجام دهید.

تمامی پرداخت های خرید آنلاین بلیط هواپیما حتی در اپلیکیشن موبایل نیز در بستر امن اینترنت انجام می گردد. کافیست به شماره سریال روی کارت، رمز دوم، CVV2، تاریخ انقضای کارت بانکی خود دسترسی داشته باشید.

آن گاه تمامی مراحل پرداخت شاید در عرض یک دقیقه انجام گردد و بلیط پس از آن در دسترس شماست، هم می توانید این بلیط را به صورت لحظه ای در نرم افزار موبایلی دریافت کنید و هم به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

در تمامی این بخش ها امکان انصراف از خرید نیز موجود خواهد بود.

  https://backority.ir/images/27924.jpg

خرید بلیط چارتر پرواز با اپلیکیشن موبایلی

همین طور اگر دسترسی به سیستم کامپیوتری و دردسر های آن را ندارید، اپلیکیشن های موبایل این امکانات را جامع تر، آسان تر و با دسترسی بهتر در اختیار شما قرار می دهند. باید بگوییم که سرعت این برنامه بالا است و در هنگام خرید با هیچ مشکلی از جمله توقف اجباری و اختلالات دیگر روبرو نمی شوید.

به یاد داشته باشید که می توانید این اپلیکیشن را در استور های موبایل دریافت کنید و پس از آن مراحل نصب به آسانی انجام شده و برنامه راه اندازی می شود.

نکاتی نیز در رابطه با خرید بلیط هواپیما وجود دارد، همیشه سعی کنید روز پرواز خود را غیر از مواقعی که بسیار محبوب است استفاده کنید، در این صورت هم پرواز ها با تاخیر کم تری روبرو می شود و هم مشکلی در انتخاب کلاس پرواز وجود نخواهد داشت؛ در کنار تمامی این موارد و گزینه ها تمامی بلیط های پروازی در این روز ها در دسترس شما خواهند بود.

بهتر است همیشه بلیط را در مدت زمانی قبل تر از روز پرواز خریداری کنید، چون با استرس کم تری هم می توانید تعداد بیشتری را خریداری کرده و هم این که تا لحظه آخر معطل کردن می تواند باعث شود شما از پرواز جا بمانید و تمامی پرواز ها پر باشند.

  https://backority.ir/images/196905.jpg

رزرو بلیط پرواز های داخلی و خارجی با نرم افزار موبایلی

اگر از جستجوی پرواز های داخلی و خارجی، شرکت های هواپیمایی مختلف، بلیط های چارتر رفت و برگشتی و در کلاس های مختلف خسته شده اید، می خواهید پرواز خاصی خیلی زود به اطلاع شما برسد، هم اینک با نصب یک نرم افزار موبایلی و هوشمند ساده تمامی این امکانات را روی گوشی موبایل و یا تبلت خود داشته باشید.

تمامی مراحل خرید بلیط در بخش راهنما در دسترس شما خواهد بود و ضمن این که پرواز ها مطابق ساعت و روز و همین طور مشخصات شرکت پرواز و البته قیمت در اختیارتان قرار دارد و هیچ مشکلی در خرید در هیچ یک از ساعات شبانه روز وجود ندارد.

بلیط هواپیما را همیشه با یک جستجو در این اپلیکیشن ارزان تر از تمامی نمایندگی های فروش و آسان تر از حضور در شرکت های هواپیمایی و بلیط فروشی تهیه کنید و همین طور در نهایت فایل خروجی مناسب پرینت نیز در نرم افزار به شما ارسال خواهد شد.

می توانید جدید ترین اعلانات و اطلاعات مربوط به پرواز خود را با توسط همین اپلیکیشن بررسی کنید.

 

منبع : ایران چارتر

 

 

 

سایت شرط بندی بت اسپات