وبسایت آموزشی ققنوس

دانلود سریال بریکینگ بد از بینگ فیلم

دانلود بریکینگ بد نمایش شگفت انگیزی است، برنامه مورد علاقه من است، من آن را حداقل سه بار دوباره تماشا خواهم کرد، بنابراین مواد مخدر زیادی وجود دارد، اما والتر این کار را به نوعی برای خانواده خود انجام می دهد و به مردم نشان می دهد که مبارزات خود را نشان می دهد و چگونه او در این موقعیت قرار گرفت و چگونه او نمی‌خواهد مردم را بکشد.

مگر اینکه انجام داده باشد، تقریباً همه با او مخالف هستند و این باعث عصبانیت من می‌شود، زیرا او تلاش می‌کند به بهترین نحو ارائه دهد، اما به دلایلی خوب، درگیری‌های خانوادگی و قسمت‌های غم انگیزی دارد که جسی به آن معتاد است. مواد مخدر برای برخی از سریال‌ها اما هم او و هم والتر به اندازه کافی افراد خوبی هستند، زبان خیلی بد است، اما این نباید مشکلی ایجاد کند و اگر نسخه تلویزیونی آن را تماشا کنید خشونت در فصل اول بسیار آزاردهنده است و مردم را ذوب می‌کند و آنها را می‌کشد. به روش های مختلف اما من فکر می کنم قسمت اول بهتر از این برنامه آزاردهنده تر از این نمایش است در کل چیزهای جنسی خیلی بد نیستند و احتمالاً برای نوجوانان خوب است.

تماشای بریکینگ بد

وقتی شروع به تماشای سریال بریکینگ بد در سایت بینگ فیلم کردم والدینم تا زمانی که به فصل چهارم نرسیدم نمی دانستند و متوجه نشدند، بله بله بله، فحش دادن و استفاده از مواد مخدر و خشونت حتی مشکلی نیست، بنابراین از ناله کردن در مورد آن دست بردارید، سریال درباره مواد مخدر است و اگر واقعاً نمایش را تماشا کنید، الگویی از شخصیت‌هایی را خواهید دید که مواد مخدر را مصرف می‌کنند، برای مثال توکو سالامانکا، جین، جسی، بنابراین اگر واقعاً به پیامی که نمایش ارسال می‌کرد اهمیت می‌دادید، قطعاً تشویق‌کننده نبود.

استفاده از مواد مخدر، عواقب مواد مخدر را به تصویر می‌کشد، مانند آن بی‌خانمان‌هایی که می‌بینید، به من نشان می‌دهد، بنابراین واقعاً نمی‌خواهم آن را به هم بزنم و مانند جسی پینکمن به پایان برسم. 

بازیگران بریکینگ بد

این سریال بازیگران شگفت انگیزی دارد، سریال پر از بازیگری قوی با بازیگران تاثیرگذار است. این نمایش ممکن است به دلیل فحش دادن و سوء مصرف مداوم مواد برای بینندگان جوان یا نابالغ خوب نباشد، اما در تمام این محتوای بالغ پیام‌های مثبتی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را پیدا کرد، به‌عنوان مثال شخصیتی وجود دارد که جسی دوست دخترش جین در اثر مصرف بیش از حد می‌میرد. بنابراین او تصمیم می گیرد که پس از مصرف مواد مخدر بهبود یابد. نمایش پایانی احساسی دارد و حتما باید دید.
من به دو پسرم که ۱۲ و ۱۵ ساله هستند اجازه دادم این سریال را تماشا کنند زیرا معتقدم که آنها می توانند برخی از موضوعات بالغ را اداره کنند. من خودم این نمایش را دیده‌ام و مواد مخدر هم وجود دارد، اما می‌دانم که فرزندانم آنقدر احمق نیستند که حتی به انجام آن فکر کنند و نمایش قطعاً تأثیر بد مواد مخدر را بر مردم نشان می‌دهد.

همچنین، شما به راحتی می توانید بگویید که خشونت جعلی است و توسط رایانه ویرایش شده است، بنابراین من در مورد آن اذیت نشدم. نکته پایانی این است که اگر بچه دارید و فکر می‌کنید آن‌ها به اندازه کافی بالغ هستند تا برنامه را تماشا کنند، باید به آنها اجازه دهید.

این سریال یک درام کامل است

 

بریکینگ بد یک درام فوق‌العاده جذاب و گیرا با اجرای عالی و طرحی درخشان است. بازی برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی ملایمی که به سرطان ریه مبتلا شده است و تصمیم می گیرد پس از مرگش برای حمایت از خانواده اش پختن مواد را شروع کند، بی نظیر است. تماشای تبدیل والتر از یک مرد به طور کلی خوب به یک سلطان مواد مخدر بسیار جذاب است. با این حال، هشدار داده شود که Breaking Bad به هیچ وجه، شکل یا شکل برای کودکان در نظر گرفته نشده است.

خشونت گرافیکی و گاهی ترسناک است سکانسی به خصوص درشت در اوایل سریال وجود دارد که شامل جسدی است که در اسید حل شده است؛ به یک آشفتگی خونین تبدیل می شود. تیراندازی و ضرب و شتم زیاد است و شخصیت های دلسوز و دوست داشتنی به طرز وحشیانه ای کشته می شوند. در یک اپیزود کودکی خارج از صفحه نمایش به قتل می رسد. نمایش هیچ ضربه ای در به تصویر کشیدن تجارت مواد مخدر نمی کشد.

فحش دادن فراوان است، با استفاده های فراوان از آنجایی که نمایشی درباره فروش مت است، واضح است که محتوای دارویی زیادی وجود دارد. یکی از شخصیت های اصلی، معتادی است که در طول سریال با اعتیاد خود دست و پنجه نرم می کند. مواد مخدر در حال فروش و تولید دیده می‌شود و شخصیت‌هایی که ماری‌جوانا و متامفتامین می‌کشند و مصرف قهرمان نیز به تصویر کشیده می‌شود. در مجموع، سریال بریکینگ بد یک نمایش عالی است، اما آن را برای نوجوانان بالغی که به اندازه کافی بزرگ هستند تا محتوای آن را مدیریت کنند و از نمایش به خاطر آنچه که هست قدردانی کنند، ذخیره کنید.

برای دانلود سریال بریکینگ بد می توانید به وبسایت بینگ فیلم به آدرس bingfilm.ir مراجعه نمایید.

 

سایت شرط بندی بت اسپات