وبسایت آموزشی ققنوس

آموزش حقوق و دست مزد

درباره محصول پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار

درباره محصول پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار

پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آقای حامد ناصری مدیرعامل شرکت شگرف اندیشان مالی با بیش از ۱۵ سال سابقه حرفه ای در زمینه حسابداری و تدریس و آموزش حسابداری به علاقه مندان به این رشته تصمیم گرفت تا بستری را به منظور آموزش کاربردی به صورتی  روان، ساده و عملی فراهم نماید. در این راستا مجموعه ای در همین شرکت با برند خود راه اندازی و از جوانانی خبره در عرصه های مختلف دور هم جمع و بکار گمارد. از آنجایی افراد ممکن است در شرایطی که محدودیت زمانی دارند تمایل به آموزش دیدن داشته باشند این پکیج می تواند به صورتی شگرف اهداف آموزش بینی آنها را پوشش و رضایت آنها را جلب نماید. همچنین در طول مدت مشاهده ویدئو می توانید سوالات و پرسش های خود را از تیم پشتیبانی کننده محصول بپرسید و ابهامات خود را برآورده نمایید. پس از مشاهده این محصول می توانید به صورت کامل حسابداری از یک شرکت کوچک تا یک شرکت بزرگ را انجام دهید. همچنین می توانید پروژه های حسابداری پاره وقت را انجام و نسبت به درآمد بیشتر از این تخصصی که فراگرفته اید بهره مند گردید.

آیا بعد از مشاهده این محصول امکان انجام کار حسابداری را دارم؟

بیایید پاسخ به این پرسش را اینگونه مطرح کنیم که برای اینکه یک کار حسابداری را انجام دهیم نیاز به چه ابزارهایی داریم؟ به نظر ما ابتدا باید دانش و بعد تجربه چند ساله ای را کسب کنید تا بتوانید به صورت مستقل و بدون وابستگی به مدیرمالی و یا افراد با تجربه آن شرکت امور حسابداری آن را انجام دهید. خوب به شما تبریک می گوییم چراکه این پکیج هم دانش یک فرد خبره در حسابداری را در اختیار شما قرارداده و هم تجربه ۱۵ ساله آن را که با انواع شرکت ها همکاری داشته است. پس چه چیز این بهتر که شما با تهیه این پکیج و سرمایه گذاری روی خود راه چند ساله را بعد از مشاهده کامل پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار طی خواهید کرد و به راحتی می توانید امور حسابداری یک شرکت را انجام نمایید. تازه تیم قوی ما در کنار شما به منظور هرچه بهتر آموزش دیدن شما قرار دارد و شمارا یاری میکند.

.. این محصول مناسب چه اشخاصی می باشد؟

دانشجویان رشته حسابداری، مدیریت، اقتصاد، بازرگانی و حقوق

حسابداران

مدیران مالی

صاحبین کسب و کار در تمامی اصناف

کارفرمایان و مدیران شرکت

فعالان حوزه مالی و اقتصادی

ممیزهای مالیاتی و یا سرممیزهای مالیاتی

تمام افرادی که به یادگیری حسابداری علاقه دارند.

 

استفاده از این پکیج حسابداری چه دستاوردی برای من دارد؟

  • افزایش سطح دانش حسابداری
  • ارتقاء جایگاه شغلی
  • کسب درآمد بیشتر
  • پیشگیری از بروز اشتباهات در محل کار
  • مدیریت کردن امور مالی و مالیاتی خود
  • دفاع از پرونده‌های مالیاتی بر اساس تسلط بر قوانین مالیاتی
  • انجام امور حسابداری شرکت های بازرگانی
  • انجام امور حسابداری شرکت های خدماتی

 

اهداف پکیج حسابداری استاد ناصری

 

در واقع هدف این گروه از تولید پکیج‌های آموزشی ، ارائه دادن محتوایی با کیفیت بالا و آمیخته با تجربه مدیران مالی جهت انتقال تجربه کاربردی، اشتغال سریع و ارتقای سطح دانش فنی و علمی حسابداران و جویندگان کار در این حرفه پول ساز می‌باشد. محصولات آموزش حسابداری نیاز در سه سطح مقدماتی، مالیاتی و حرفه ای تولید شده و تمامی سرفصل‌های آن نیز بصورت گام به گام با نقشه راه مدون در یک بسته، همراه با تخفیف باور نکردنی تحت عنوان صفر تا صد حسابداری ارائه می‌گردد.

هوش مصنوعی در حسابداری چیست؟

هوش مصنوعی در حسابداری

درباره هوش مصنوعی در حسابداری بهتر است بدانید که در حال حاضر، هوش مصنوعی کاربرد فراوانی دارد. این علم، کارها را برای اشخاص، ساده و آسان کرده است و سرعت العمل در انجام کارها را نیز بالا برده است. هوش مصنوعی در حسابداری و امور مالی نیز استفاده شده و کاربردهای زیادی در این حوزه دارد.

لازم به ذکر است که استفاده از این علم در حسابداری، خطاهای محاسباتی را به حداقل خواهد رساند و قادر خواهید بود تا امور حسابداری با دقت و در کمترین زمان انجام دهید. با وجود اهمیت هوش مصنوعی در حسابداري در این مقاله به ضرورت و کاربرد هوش‌مصنوعی در حسابداری خواهیم پرداخت.

هوش مصنوعی در حسابداری و تعریف هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا به عبارت دیگر AI (Artificial Intelligence) ماشین‌هایی می باشند، که شبیه انسان ها شبیه‌سازی شده‌اند، و در فعالیت‌‌هایی مانند یادگیری، استدلال، شناخت و حل مسئله و … از آن‌ها استفاده خواهد شد.

در اصل انجام دادن این امور توسط ماشین‌ها به جای انسان، همان جایگزینی هوش‌مصنوعی به جای هوش انسانی خواهد بود.

هوش مصنوعی به زبان ساده

در  کلاگر بخواهیم هوش‌مصنوعی را به زبان ساده تعریف نمائیم، باید گفت به علم استفاده از ماشین‌های کامپیوتری برای آسان‌تر شدن کارهای انسان گفته خواهد شد.

این علم در مقابل هوش طبیعی قرار گرفته است، که قادر خواهد بود تصمیم‌های ذهن انسان را شناسایی کرده و اجرا می نماید. هوش‌مصنوعی با قدرت زیادی که دارد دنیا را متحول می نماید.

هوش مصنوعی در حسابداری و کاربرد آن در زندگی بشر

هوش مصنوعی در امور مختلف کاربردهای زیاد ی دارد. در کل می توان گفت در اکثر امور روزمره از هوش‌مصنوعی استفاده خواهد شد. گوشی ‌های هوشمند نمونه بارزی از استفاده از این علم در طول روز هستند، که در انجام دادن کارها به ما کمک خواهند کرد.

توجه داشته باشید که همین فضای مجازی که امروزه برای اکثر کارهای خود از آن استفاده خواهد کرد، نمونه ای از هوش مصنوعی خواهد بود. بعضی از موارد روزمره دیگر که از هوش مصنوعی استفاده می نمایند عبارتند از:

  • اتومبیل‌های هوشمند
  • بازی‌‌های ویدیویی
  • سفر و جهت یابی
  • اسپیکرهای هوشمند
  • بهداشت و درمان
  • تجارت الکترونیک
  • اپلیکیشن‌های هوشمند
  • و غیره
  • تاثیر هوش مصنوعی بر دانش حسابداری
  • در همه ی سازمان‌ها، انجام دادن سریع و در عین حال دقیق کارها از اهمیت زیغادی برخوردار می باشد. این مطلب در زمینه حسابداری نیز اهمیت ویژه‌ ای خواهد داشت چرا که در امور حسابداری، اشخاص با اعداد و ارقام و تجزیه و تحلیل اطلاعات سر و کار خواهند داشت به همین دلیل باید دقت کافی در انجام دادن کارها داشته باشید.
  • این علم قسمت‌های متفاوتی از کار حسابداری را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ابزارهای قدیمی مثل چرتکه و ماشین حساب تا نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای که هم اکنون در حسابداری استفاده خواهد شد، هوش‌مصنوعی محسوب می‌شوند.
  • با استفاده از نرم افزارهایی که همان هوش‌مصنوعی در حسابداری و امورمالی می باشند، انجام عملیات محاسباتی و پردازش و تجزیه و تحلیل اعداد و ارقام به بهترین نحو انجام خواهد شد، و این کار باعث کاهش خطاهای آماری می‌ شود.
  • با استفاده از هوش مصنوعی، سازمان ‌ها مدیریت جامع را خواهند داشت و به رشد و توسعه چشمگیری دست پیدا می کنند.
  • .

آموزش حقوق و دست مزد

آموزش حقوق و دست مزد

اگر بدنبال این هستید که بتوانید حقوق و دستمزد را با جدیدترین قوانین روز مورد محاسبه قرار دهید حتما این ویدیوها را با دقت تماشا کنید و در محیط کار از آن بهره مند شوید.

دستاورد شما از دیدن این ویدیوها چیست:

۱- امکان محسابه حقوق و دستمزد یک مجموعه

۲- آشنایی کامل با قوانین و مقررات حقوق و دستمزد

۳- آموزش کامل ارسال لیست مالیات بر حقوق در سامانه امور مالیاتی

۴- آموزش کامل ارسال لیست بیمه به صورت آنلاین و آفلاین

و …

.

 

سایت شرط بندی بت اسپات