وبسایت آموزشی ققنوس

دوره های فنی مجتمع فنی تهران

دوره های فنی مجتمع فنی تهران

درباره دوره های فنی مجتمع فنی تهران باید بگوئیم که :

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب زمانی که کار خود را آغاز کزد بیشتر در زمینه الکترونیک و تعمیرات رادیو و تلوزیون فعالیت داشت که به مرور زمان وارد حوزه های تخصصی فنی کامپیوتر شد به همین خاطر دوره های آموزش داس را آغاز کزد.

با بالا رفتن تعداد متقاضیان دوره های آموزش فنی مجتمع فنی از سال ۱۳۷۶ نمایندگی های این برند موفق آموزشی آغاز به کار کرده اند.

بهتر است بدانید که تا کنون ۱۰ نمایندگی در تهران و ۵۰ نمایندگی در کل کشور با نام این برند موفق آموزشی مشغول به کار می باشند.

یکی از این نمایندگی ها که در تمام سال های فعالیت خود بسیار موفق عمل کرده مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب است که از تاریخ ۹۲/۰۶/۱۰ در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. این نمایندگی دارای ۱۴ سایت و کلاس مجهز، کارگاه هنر ، سالن همایش ، کافی شاپ و نمازخانه است.

نمایندگی انقلاب با تکیه بر کادر آموزشی قوی خود و اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر کرده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

همچنین توجه اشته باشید که در دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع فنی تهران دوره هایی با هدف آموزش صحیح و تربیت نیروی متخصص در زمینه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. در واقع فناوری اطلاعات زیر مجموعه ای از فناوری اطلاعات و ارتباطات اهستند. شبکه و زیر ساخت، امنیت، وب و برنامه نویسی، رباتیک، تجارت الکترونیک از زیر شاخه های اصلی رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.مجتمع فنی تهران در دپارتمان فناوری اطلاعات در گروه های زیر دوره های تخصصی برگزار می کند:

گروه نرم افزار و برنامه نویسی

 

رباتیک

 

شبکه و امنیت

 

مهارت های پایه

 

وب و تجارت الکترونیک

در این گروه ها دوره های طراحی سایت، رابط کاربری و بهینه سازی موتورهای جست و جو، برنامه نویسی، دوره کلیه تخصص های مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت برگزار می شود.

در همین راستا مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۸۰ موسسه آموزش عالی آزاد فناوران اطلاعات تهران را تاسیس نمود که هم اکنون این موسسه با مجوز دفتر گسترش آموزش عالی آزاد وزارت علوم، مجری دوره های تخصصی پیشرفته کوتاه مدت در حوزه ICT، هنر معماری، مدیریت و کسب و کار و… است.

 

همچنین مجتمع فنی تهران به عنوان موسسه ای کاملا متمایز، انحصاری و پیشگام، همواره در تکاپوی ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار بوده است و در همین راستا و به منظور ایجاد مزیت رقابتی پویا و متجانس با هدف تامین منابع آموزشی و کتب علمی در سال ۱۳۷۷ اقدام به ثبت و تاسیس موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران نمود. این موسسه که واحد انتشارات مجتمع فنی تهران محسوب می شود اولین دارنده گواهینامه ISO9001:2000 در دامنه کاربرد طراحی جلد و نشر کتاب در ایران است.

لازم به ذکر است که دوره آموزش برنامه نویسی و دوره آموزش حسابداری را می توان از بهترین وپرطرفدارترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب دانست که در اد امه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

 آموزش برنامه نویسی

برنامه نویسی در واقع نوشتن دستوراتی است که یک سیستم مانند کامپیوتر قادر باشد تا آن را متوجه شود و آن ها را یکی بعد از دیگری اجرا نماید. برای برنامه نویسی باید دستورات و قواعد خاصی را رعایت کرد تا بتوانیم از طریق آن با کامیپوتر و سیستم ها ارتباط برقرار نمائید..

ممکن است در سال های گذشته بسیار عجیب بود که دستگاهی اختراع شود تا به آن قادر باشیم تا دستورات مورد نظر خود را بدهیم و آن بدون کم و کاستی آن را اجرا نمائیم. اما امروزه با برنامه نویسی می توان هر کاری را انجام داد و هر آن چه که در جهان وجود دارد توسط برنامه نویسی به آن دستور داده شده است اجرا کنیم.

برنامه نویسی از سال های گذشته تا کنون پیشرفت بسیار زیادی داشته از و مهمترین کار گذشته آن به طور مثال جمع دو عدد بوده است. اما در حال حاضر با برنامه نویسی می توانید به انواع سیستم ها دستور داد و می توان آن ها را به حرکت در آورد که باعث به وجود آمدن یک انقلاب بزرگ در صنعت های مختلف شده است.

در ادامه کاربردترین و پر مخاطب ترین زبان های برنامه نویسی را نام می بریم تا با توجه به علاقه خود بتوانید آن را یاد بگیرید.

آشنایی با دوره آموزش برنامه نویسی مایکروسافت

بدون شک برنامه نویسی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که یادگیری آن در دنیای امروزی نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های IT و مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته ها و زمینه ها نیز ضرروی است.

همچنین بخشی جداناشدنی از پروسه تحقیق و پژوهش در اکثر رشته های دانشگاهی امروزی، کار با کامپیوتر و توانایی پیاده سازی ایده ها و الگوریتم ها در قالب برنامه های کامپیوتری است، قطعا در این مسیر دانشجویان نیازمند یادگیری و کسب مهارت برنامه نویسی هستند.

شرکت مایکروسافت از قرن پیش میلادی شروع به فعالیت در زمینه معرفی و توسعه زبان های برنامه نویسی کرده اند، برنامه نویسانی که به زبان های این شرکت علاقمند هستند از یک محیط یکپارچه استفاده می کنند.

زبان برنامه نویسی C

زبان C یکی از زبان های برنامه نویسی محبوب و قدرتمند است که تعداد زیادی از برنامه نویسان را به سمت خود جذب کرده است، این زبان را می توان پدر زبان ++C و #C دانست.

 

زبان های Java و ++C برپایه زبان سی ایجاد شده اند، C یک زبان همه منظوره، سطح میانی، ساخت یافته و دستوری است که یکی از مزیت های آن عدم وابستگی به سخت افزار یا سیستم خاصی است.

 

یادگیری زبان C برای کار با سایر زبان ها ضرروی نمی باشد، اما اگر می خواهید پا به حرفه برنامه نویسی بگذارید توصیه می کنیم ابتدا زبان C را آموزش ببینید.

 

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر برترین اساتید در یک محیط آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

 

حسابداری یکی از رشته های دانشگاهی می باشد که می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین رشته ها بین رشته های دانشگاهی محسوب می شود. رشته حسابداری شاخه های مختلفی دارد که هر فردی با توجه به علاقه خود می تواند در یکی از رشته های آن تحصیل کند. شرکت های مختلفی در زمینه های متفاوت مشغول به کار هستند که تمامی آن ها دارای یک حسابدار می باشند.

 

به دلیل این که حسابداری یکی از شغل های محبوب و پرطرفدار در ایران محسوب می شود و افراد زیادی به این حرفه تسلط دارند، شرکت هایی که به حسابدار نیاز دارند به دنبال فردی باتجربه و متخصص می باشند. شما باید روز به روز دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و به نرم افزارهای تخصصی این رشته تسلط داشته باشید تا نسبت به دیگران مزیت های بیشتری داشته باشید و راحت تر بتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سایت شرط بندی بت اسپات