وبسایت آموزشی ققنوس

چطور فرش ماشینی کاشان را به قیمت کارخانه بخریم؟

چطور فرش ماشینی کاشان را به قیمت کارخانه بخریم؟

خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری به‌دلیل محبوبیت و پرفروش‌بودن این محصول، بسیار افزایش یافته است و افراد زیادی به‌دنبال تهیه آن هستند. فرش یکی از مهمترین وسایل زندگی روزمره‌ به‌شمار می‌آید که نقش مهمی در دکوراسیون انواع مکان‌ها دارد.

در هنگام خرید این محصول، افراد طبق سلیقه‌ شخصی خود فرش را انتخاب کرده و سپس مابقی لوازم خانه را خریداری می‌کنند. فرش‌ها در زیبایی منازل و سایر مکان‌ها بسیار تاثیرگذار هستند بنابراین باید در خرید و کیفیت آن دقت زیادی به عمل آورد. به همین خاطر در ادامه ما بیشتر این موضوعات را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر نسبت به خرید فرش مورد نظر اقدام کنید.

 

ویژگی‌های یک فرش باکیفیت

برای خرید یک فرش باکیفیت ابتدا به نوع فرش، رنگ و تارو پود آن و کل مشخصات محصول توجه کنید تا بتوانید فرش مورد نظرتان را با مرغوبیت بالا خریداری کنید. به همین خاطر در اینجا به چند مورد از

مهمترین ویژگی‌های یک فرش خوب اشاره می‌کنیم.

  • کارخانه تولیدکننده: وقتی در مورد مرغوبیت یک فرش صحبت می‌کنیم باید به کارخانه‌ای که فرش در آن تولیدشده نیز بپردازیم زیرا تمام کارخانه‌ها استاندارد کالا را رعایت نمی‌کنند و بهترین نوع نخ یا الیاف را برای بافت فرش در نظر نمی‌گیرند.

باید در نظر داشت بعضی از فرش‌ها در موقع بافت ۲ رنگ می‌شوند دلیل این موضوع، متفاوت بودن پشم استفاده‌شده در تولید آنها است.

  • نخ یا الیاف استفاده شده در فرش: الیاف یک فرش از مهمترین عواملی است که می‌تواند در فرش تاثیرگذار ‌باشد. به‌عنوان مثال، در فرش‌های ۷۰۰شانه‌ کاشان این مرغوبیت بیشتر دیده می‌شود. در هنگام خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری باید توجه داشت که نوع نخی به‌کاررفته در فرش چیست که همین موضوع به مرغوبیت و باکیفیت‌بودن فرش اضافه می‌کند.
  • شانه و تراکنش فرش: هرچه تراکنش و شانه فرش بیشتر باشد، وزن آن سنگین‌تر شده و ضخامت فرش کمتر می‌شود. به این ترتیب محصول به فرش‌های دستبافت نزدیک‌تر است. این محصولات قیمت بالاتری نسبت به باقی فرش‌ها دارند زیرا ریز بافت‌تر هستند و به همین دلیل الیاف بیشتری در تولید آنها استفاده شده است.
  • مدل فرش: این محصولات در انواع طرح و نقش‌ها تولید می‌شوند و هر نوع نیز کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال، فرش طلاکوب از دیگر انواع معمولی با‌کیفیت‌تر هستند.

نکات مهم در خرید فرش

برای اینکه بتوانید تجربه یک خرید عالی داشته باشید، لازم است تا نکاتی را در حین خرید رعایت کنید. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مهمترین موارد برای خرید یک فرش، دوام آن است که این موضوع مهم‌تر از برند فرش است.
  • نکته دوم توجه به تراکم و شانه آن است زیرا این موضوع تعیین‌کننده قیمت محصول است. خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری معمولا بیشتر است زیرا با‌کیفیت‌تر از انواع دیگر بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.
  • نکته دیگر به هنگام خرید توجه به مکان مد نظر و سلیقه شخصی است. باتوجه به این موارد می‌توان یک کالای متناسب با دکوراسیون محل را تهیه کرد.
  • متراژ فرش موضوع مهم دیگر در هنگام خرید است. شما باید باتوجه به متراژ محل مورد نظر یک فرش مناسب تهیه کنید. به‌عنوان مثال، خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری برای سالن‌های بزرگ مناسب است.
  • فرش‌ها در انواع گوناگون وجود دارند به‌طور مثال، فرش طلاکوب درخشندگی، برجستگی و زیبایی چشم‌گیری دارد. این نوع فرش‌ها بسیار زیبا و جذاب هستند.
  • مورد دیگر که بسیار مهم است، نرمی و لطافت فرش مورد نظر است تا موقع راه‌رفتن یا خوابیدن، حس خوب و راحتی را احساس کنید.

عوامل موثر در قیمت فرش

تراکم و شانه‌ فرش جزء عواملی هستند که در قیمت آن تاثیرگذاراند زیرا هرچه تراکم و شانه‌های فرش بیشتر باشد، قیمت آن گران‌تر است. خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری از این لحاظ بسیار به‌صرفه است زیرا هم کیفیت خوبی داشته و هم هزینه مناسبی دارد.‌

مسلم است که هرچه فرش ابعادش بیشتر باشد، قیمتش نیز بالاتر می‌رود. به‌عنوان مثال، قیمت فرش ۹ متری بالاتر از ۶ متری است. همچنین نوع رنگ‌بندی و گره‌ها نیز در هزینه محصول بسیار تاثیرگذاراند.

اگر در خرید فرش، واسطه‌ها بیشتر باشد، قطعا هزینه‌های خریداران نیز بالاتر می‌رود. بنابراین، سعی کنید

محصول مد نظر را از کارخانه و تولیدکننده اصلی آن تهیه کنید.

کارخانه فرش کاشان تمامی ملزومات را در نظر می‌گیرد تا مشتریان با خیال راحت بهترین نوع فرش را با کمترین قیمت تهیه کنند. شما می‌توانید محصولات این کارخانه را از نمایندگی فرش ستاره کوروش کاشان در تهرانپارس نیز تهیه کنید.

وزن فرش از مهم‌ترین نکات در زمان خرید است که می‌تواند ابزار مهمی در سنجیدن کیفیت و مرغوبیت یک فرش باشد. هرچه یک فرش سنگین‌تر باشد به این معنا است که الیاف بیشتری در آن به‌کار رفته است و در نتیجه گران‌تر است.

 

بهترین کارخانه برای خرید فرش

برای اینکه بتوانید یک خرید عالی داشته باشید، لازم است تا علاوه‌بر رعایت نکات گفته‌شده، یک مرکز معتبر برای خرید نیز بیابید. خرید فرش از کارخانه کاشان به‌صورت مستقیم از طریق سایت و فروشگاه‌های مختلف امکان‌پذیر است. شما می‌توانید محصولات کارخانه فرش کاشان را با سهولت تهیه کنید.

این مجموعه بهترین و مرغوب‌ترین کالاها را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. کارخانه فرش کاشان توانسته است با استفاده از ماشین‌آلات به‌روز و باکیفیت، بهترین فرش‌ها را تولید کرده و در اختیار افراد قرار دهد.

در این کارخانه می‌توانید از جدیدترین مدل فرش پذیرایی تا انواع فرش‌های مناسب اتاق خواب را تهیه کنید زیرا تنوع محصول بسیار بالا است. از مزیت‌های دیگر این تولیدکننده قیمت مناسب محصولات آن است. شما می‌توانید انواع فرش مناسب فضای مد نظر خود را ۲۰ تا ۳۰درصد پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر تهیه کنید.

همچنین این مجموعه امکان ارسال به شهرهای مختلف را فراهم کرده تا بتوانید در هر شهری که ساکن هستید، فرش مورد نظر خود را تهیه کنید.

از دیگر مزیت‌های این کارخانه می‌توان به پشتیبانی منظم، پیگیری محصولات، تحویل‌دهی سریع، طرح‌های جدید و به روز و ارسال مستقیم از کارخانه اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم در مورد خرید فرش ۷۰۰ شانه ۱۲ متری و دیگر انواع این محصول را بازگو کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد گفته‌شده یک خرید عالی داشته باشید و خانه خود را با کمک انواع فرش‌های تولیدی کارخانه کاشان زیبا کنید.

برای خرید از کارخانه فرش کاشان، تنها کافی‌است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از انتخاب طرح مورد نظر، سفارش خود را ثبت کنید تا محصول را در کوتاه‌ترین زمان برایتان ارسال کنند.

 

سایت شرط بندی بت اسپات