وبسایت آموزشی ققنوس

سریعترین روش آموزش نامه نگاری اداری

سریعترین روش آموزش نامه نگاری اداری

سریعترین روش آموزش نامه نگاری اداری

سریعترین روش آموزش نامه نگاری اداری

اگر تا به حال تلاشی برای یادگیری مهارت نامه نگاری کرده باشید باید متوجه شده باشید که علاوه بر نبود یک منبع کامل، روش هایی که همکاران پیشنهاد می کنند مثل تمرین و تکرار از روی نمونه نامه ها بسیار زمانبر، دشوار و حوصله سربر است. این که به شما بگویند باید به نامه های همکاران باتجربه اتان نگاه کنید و بارها تمرین کنید تا یاد بگیرید که در فلان نامه چه باید بنویسید راهکار خوبی به نظر نمی آید.

منابع آموزش نامه نگاری که تا به حال وجود داشته است

کتاب هایی هم که برای آموزش نامه نگاری در بازار هستند به جای این که اصل مطلب را بگویند از تاریخچه نامه نگاری و این که گذشتگان بر لوح های گِلی نامه می نوشته اند برایتان تعریف می کنند و در نهایت با توضیحاتی بسیار سطحی که نامه یک مقدمه دارد، یک پیکره اصلی و تشکر کتاب را به پایان می رسانند. بنابراین هیچگاه با مطالعه ی چنین کتاب هایی حتی از عهده نوشتن ساده ترین نامه ها بر نخواهید آمد.

شاید دلیل این که بسیاری از کارمندان نگارش نامه های اداری را بلد نیستند و حاضرند دست در کندوی زنبور کنند ولی نامه ننویسند همین باشد.

اما واقعاً اگر روشی سریع و مؤثر برای آموختن این مهارت ارزشمند باشد چه؟!

 

سریعترین روش آموزش نامه نگاری اداری

با وجود کتاب هایی که ممکن است شما در ۳ روز کل آن را مطالعه کنید ولی چیزی دستگیرتان نشود نتیجه می گیریم یک روش آموزشی خوب به غیر از سریع بودن باید آموزشی با کیفیت و نتیجه بخش ارایه دهد. درست همین جاست که گروه آموزشی فردوسی از آموزش ترکیبی خود رونمایی می کند. ترکیبی از دو محصول که شامل یک محصول اصلی و یک محصول مکمل می شود. این دو محصول فوق العاده با همراهی هم قادرند نامه نگاری اداری را در بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن طوری که از کیفیت یادگیری شما کاسته نشود به شما آموزش دهند. روشی که به کمک آن ظرف مدت ۳۵ روز به نگارش انواع نامه اداری تسلط می یابید باید حیرت انگیز باشد.

در ۵ روز اول روزی ۳۰ دقیقه و در ۳۰ روز بعد، روزی ۱۰ دقیقه

 

در ۵ روز اول چه می گذرد؟

در ۵ روز اول، شما با استفاده از محصول دوره مجازی نامه نگاری اداری با اصول و اصطلاحات نامه های اداری آشنا می شوید.

 

دوره مجازی نامه نگاری اداری

این دوره شامل ۵ جلسه است که ۵ روز اولِ آموزشِ شما را در بر می گیرد. در این ۵ روز می آموزید که فرق بین انواع نامه ها چیست؟ نامه اداری از چه اجزایی تشکیل شده؟ و اصطلاحات مربوط به هر بخش چه عبارت هایی هستند؟ هر اصطلاح در چه زمانی و موقعیتی به کار می رود؟ و با انواع عبارت های آماده برای سرآغاز و تشکر آشنا می شوید. شاید از خودتان بپرسید پس دیگر چه چیزی برای یادگیری باقی می ماند که در ۳۰ روز بعد بیاموزیم؟ حق با شماست، پس از این ۵ روز و اتمام دوره مجازی نامه نگاری مطلب جدیدی برای آموختن باقی نمی ماند! اما از اینجا به بعد شما به تمرین نیاز دارید.

 

در آن ۳۰ روز چه می گذرد؟

در آن ۳۰ روز سراغ دوره های نگارش اداری می رویم. اشتباه نکنید، دوره قبلی، نامه نگاری اداری بود، این یکی، دوره های نگارش اداری

هر یک از دوره های نگارش اداری از ۳۰ درس برخوردار است. هر روز فقط یک درس را بگذرانید. شاید زمان کمی که هر درس از شما می برد وسوسه اتان کند درس های بیشتری در روز مطالعه کنید، اما طبق تجربه سایر مهارتجویان، نهایتاً روزی ۲ درس کافیست. بیشتر از آن سبب خستگی ذهن، بی برنامگی و سرانجام کاهش بازدهی می شود.

هر درس از دوره های نگارش اداری یک محتوای درسی کوتاه دارد و چندین تمرین.

در واقع این تمرین ها که انواع مختلفی دارند (مثل گزینه ای، مرتب کنید، جای خالی و …) باعث می شود که شما بر نگارش اداری و مهارت جمله بندی مسلط شوید و بدون نیاز به تکرار و تمرین در محیط کار و سَرَک کشیدن به نامه های همکارانتان آمادگی لازم برای نوشتن هر نامه ای با هر موضوعی را باشته باشید.

 

شک نکنید این روش آموزش که متّکی بر دو محصول دوره مجازی آموزش نامه نگاری اداری و دوره های نگارش اداری است، کامل ترین، مؤثرترین و سریع ترین روش یادگیری نامه نگاری در حال حاضر است.

 

ورود به دوره مجازی آموزش نامه نگاری اداری

ورود به دوره های نگارش اداری

 

سایت شرط بندی بت اسپات